|
|
|
|
|
|
לא עונים לטלפון< |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הממיר שלנו התקלקל, כבר שלושה ימים אני מתקשרת ומחכה על הקו יותר מחצי שעה!ולא עונים!!!!באחת הפעמים בקשו להשאיר מס' טלפון והם יחזרו תוך 3 שעותע עברו כבר 16 שעות ואיש לא חזר!!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיתקנו את הממיר! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
ברצוני לציין כי פניית הלקוח טופלה טלפונית ביום 17.12.2013 מול נציגתנו אשר תאמה טכנאי ליום 18.12.2013.
בברכה ,
חברת yes |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|