פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בתקלה נושא התלונה:
גרוסמן רוני שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

מיום רביעי האחרון אנחנו מנותקים מיס בכל הממירים בבית.
בערב יום רביעי הרמתי טלפון לחברה, לאחר המתנה ארוכה השארתי את פרטי. לאחר מספר שעות חזר אלי נציג שרות והשיחה עימו נותקה לאחר כחצי דקה. בימים הבאים התקשרנו השארנו את פרטינו מבלי שקיבלנו מענה בחזרה.
בשבת אחר הצהריים התקשרתי והמתנתי כ55 דקות על הקו מבלי שניתנה אפשרות להשאיר פרטים. נציג החברה ענה, הסברתי לו שאני ממתינה כמעט שעה על הקו ומיום רביעי אנחנו מנסים להשיג אותם.
לאחר כמה דקות שוב השיחה נותקה ושוב המתנתי על הקו כשעה.
שוב הסברתי לנציג את השתלשלות העניינים וביקשתי שיחזור אלי במידה ומתנתקים. בסיום דבריי הנציג טען כי יש עומס ויחזרו אלינו כעבור 24 שעות. 24 שעות חלפו אתמול בערב ואף נציג לא חזר אלינו. ניסינו בערב שוב להתקשר לחברה ללא הצלחה.
מיותר לציין שההתנהלות של חברת יס מתחת לכל ביקורת.
עזבנו את הוט בגלל רמת השרות וכעת מתברר כי ההתנהלות של יס גרועה בהרבה. כמעט שבוע לא מצליחים לקבל מענה, ממתינים שעות על קו טלפון מבלי שהחברה מצידה עושה ניסיון כלשהו לטפל בתקלה.
פשוט ביזיון אין דרך אחרת להגדיר את רמת השירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
צר לי בגין תקלות צפייה והשרות שניתן כפי שמר גרוסמן מתאר .
הריני לציין כי תואם טכנאי ליום 23.12.2012 כמו כן יבוצע זיכוי בגין ימי צפייה מיום 14.12.2013 ועד ליום 23.12.2013
בברכה
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה