פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת מהיום הראשון, טיפול לקוי, שירות גרוע נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:

שלום רב,

ב1.12.13 התחברתי לחברת יס . מהיום הראשון אני חווה תקלות שלא מאפשרות צפייה תקינה.
אותה תקלה שחוזרת בוריאציות שונות יום אחרי יום אחרי יום.

התקלה היא שבכל פעם שאני מדליקה את הטלויזיה , מופיעה הודעת שגיאה כזו או אחרת,פעם תקלה 2, פעם תקלה 11, פעם יש רק מסך שחור, לפעמים מופיע פס המידע בלי קול ובלי תמונה ולפעמים הממיר פשוט עולה על המסך "שלבי עלייה" ושם נתקע.

זאת אומרת - שכבר כמעט חודשיים, אחרי שביקרו בביתי למעלה מ5 טכנאים שונים, בלמעלה מ7 פעמים שונות (בתוך פחות מחודשיים) - התקלה עדיין בעינה עומדת.

על מנת שאוכל לצפות בטלויזיה - בכל פעם ופעם - עליי לנתק את הממיר מהחשמל, להמתין מספר דקות ולחבר בחזרה. רק אז השידור חוזר.

לא נראה לי הגיוני שצריך להחליף 5 ממירים, 4 כרטיסים חכמים, 3 שנאים ועוד עשרות שיחות למוקד שלכם ודבר לא קורה.
מילא התקלה, להסביר את עצמי בכל פעם מחדש, לכל נציג, לכל טכנאי, ולקבל את אותם התשובות כמו "בדקתם שיש חשמל בחדר המדרגות" - גורמים לי להרגיש זלזול מצד אחד, ושיד ימין שלכם לא מודעת למעשיה של יד שמאל. הבלאגן חוגג ואני סובלת.
לפני כשבועיים הועברתי לטיפולה של "אושרת לוי - מנהלת קשרי לקוחות".
הדרישה שלה הייתה - "בפעם הבאה שיש תקלה - התקשרו למוקד ופשוט אמרו להם לשלוח אליי מייל- ואני, או מי מטעמי יחזור אליכם מייד".
בשבועיים האחרונים התקשרתי וביקשתי שישלחו מייל לאושרת - כבקשתה.
היום, ה30.1.14 - נשלחו כבר 5 מיילים ולאף אחד מהם היא לא נענתה.


הטיפול שלכם לוקה בחסר. מאוד !
המוצר שלכם לא תקין.
ואני ? אני משלמת ממיטב כספי ולא נהנית מהשירות והמוצר אותם ציפיתי לקבל.

הטכנאים שלכם גוזלים מזמני, מגיעים בשעות עבודה, מלכלכים, שוברים קירות, עושים חורים, שורטים מדפים ועושים אי אילו דברים אחרים - וכל מה שאני רוצה זה לקבל את מה שאני משלמת עליו.


אני פונה אליכם בכתב - מפני שכבר הבנתי שבטלפון לא אוכל לקבל שום פתרון או יחס נעים.
אני דורשת לטפל בבעיה אחת ולתמיד, אני דורשת לקבל את המוצר עליו אני משלמת בצורה תקינה,
ויותר מהכל - אני דורשת לקבל פיצוי על עוגמת הנפש שהמוצר הלא תקין שלכם וכל מה שהוא גורר אחריו גורם לי.
עגמנת נפש ועלבון ו סוג הנזק :
החזר כספי מלא, פתרון התקלה, ופיצוי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה