|
|
|
|
|
|
חיובים ע"י חברת YES |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מבדיקת החשבונות שלי עלה שמחייבים אותי בסכום גבוה יותר מההסכם ללא הצדקה. התקשרתי, סוכם שמגיע לי זיכוי, אך החודש שוב חייבו אותי בסכום גבוה יותר משמעותית.
אני מבקשת:
א. לבדוק מדוע מחייבים אותי ללא הסכמתי בסכומים גבוהים יותר.
ב. לנתק אותי באופן מיידי משירותי YES.
ג. לזכות אותי על ההפרש, בין הסכום שמופיע בחוזה לבין סכום שחויבתי ללא הסכמתי כולל פיצוי בגין חיוב שלא בהסכמה.
ד. אציין שמאז הצטרפותי ל- YES הבטיחו לי הטבות שונות שלא ניתנו בפועל.
אבקש את טיפולכם בבקשתי, מכיוון שבאמצעות שירות טלפוני או השארת הודעות באמצעות אינטרנט בחברה טרם קיבלתי מענה מספק.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי, פיצוי, ניתוק מיידי משירותי החברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת yes |
שם ותפקיד: |
מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי גברת רבינוביץ' שוחחה עם נציגתנו ביום 14.4.2014 בו נפתח זיכוי בגין דמי-שימוש VOD בין התאריכים 3.2.2014-14.4.2014. בנוסף, ניתנה הטבת חבילת סופר פרימיום בעלות של 9.90 ₪ לחודש למשך חודשיים כמחווה שירותית לשביעות רצון גברת רבינוביץ'. |
תגובה: |
ראו תגובתינו |
פתרון: |
|
|
|