חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינו של מר מנשה דעבול.
כידוע, yes פועלת בהתאם לרישיון שניתן לה ממשרד התקשורת, ומשקיעה משאבים לשיפור מערכות השירות בכל המוקדים וצמצום זמן המענה בהתאם. עם זאת, ישנם מקרים, כפי שציינת, בהם ישנו עומס נקודתי, הגורר זמן המתנה מעט ארוך יותר.
בנוסף לכך yes מפעילה שירות של שיחה חוזרת, כאשר ללקוח ישנה אפשרות להקיש והמערכת חוזרת אליו לטלפון שהקיש.
בהמשך לפנייתו של מר דעבול אבקש לציין כי ביום 13.10.2014 שוחחה גב' אילנה עם גב' מירי, נציגת yes וסוכמו עלויות של שני ממירי yesHD נוספים, עלות בגין שכירות חודשית על סך של 10 ₪ עבור כל ממיר מסוג yesHD.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|