פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מחברת יס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
g b g group סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

שמי גיא וברצוני לעדכן אתכם על בעיה עם ניתוק המינוי שלי אצל חברת יס.

אני הייתי מנוי של חברת יס כארבע שנים סה''כ. לאחר כשלושה שנים יצרתי איתם בבקשה לשינוי כתובת עקב מעבר דירה. בביתי הקודם היו ברשותי 4 ממירים ל-4 טלויזיות ואילו עם המעבר לדירה החדשה היו ברשותי 2 טלויזיות שהצריכו 2 ממירים בלבד. כשנשאלתי לגבי הממירים הנותרים שברשותי, השבתי שהם נמצאים בבית הורי ומהחברה הודיעו לי שטכנאי שלהם ייתאם איתי תאריך לאיסוף שלהם. עד עצם יום זה אף אחד לא התקשר.

מספר חודשים לאחר מעבר הדירה, הבחנתי כל חודש בחיובי יתר של יס על שירותים שלא ביקשתי ולא צרכתי. הם הודו בטעויות ואף השיבו את הכסף בחזרה, אך בפעם השלישית שזה קרה לא הייתי מוכן לקבל זאת וביקשתי להתנתק. לאחר מסכת ייסורים ובזבוז זמן יקר בהמתנה למענה טלפוני שכן לפתע אף נציג של יס לא יודע לטפל בניתוקים אלא רק "מחלקת שימור לקוחות" שלהם צריך להמתין שעות בטלפון, סוף סוף נותקתי משירותיהם של יס. הגיע הטכנאי שלהם שאסף את כל הציוד (2 הממירים והשלטים שהיו ברשותי), אך לצערי זהו לא סוף פסוק...

כחודש לאחר הניתוק מהשירות של יס, קיבלתי "מתנה" בצורת חיוב על סך של 1900 ש''ח !! על 2 ממירים שלא הוחזרו. אלו אותם ממירים שעדיין ממתינים לאיסוף מביתם של הורי ושלא נאספו עד היום !

יצרתי קשר עם יס והסברתי להם שהממירים ממתינים בכתובתי הקודמת, אך הם סרבו להקשיב להגיון הפשוט והתעקשו שהייתי צריך למסור אותם לטכנאי שהיה אצלי בשעת הניתוק. לאחר כמה פעמים שביקשתי מיס לבטל את החיוב המיותר והמטופש הזה ומכיוון והם פשוט סרבו לעשות זאת, פניתי לחברת האשראי וביטלתי את החיוב באופן עצמאי מול חברת האשראי. כשבוע לאחר מכן נציג של יס התקשר אלי ובקש שאשלם את ה"חוב" על סך 1900 שקל !! בעבור הממירים האבודים. הסברתי שוב לנציג, שהממירים נמצאים בבית הורי שבלוד, ושהם מוזמנים לאסוף אותם כמעט בכל יום מתי שרק ירצו וכפי שהיו אמורים לעשות כבר מזמן. הנציג שוב סרב והודיע לי שהוא מעביר את הטיפול בנושא למחלקת הגבייה של חברת יס.

כ-3 שבועות לאחר מכן קיבלתי טלפון מעו''ד מטעם חברת יס שאיים לפתוח בהליכים בהוצאה לפועל ולהטיל עיקולים על החשבון שלי...

יש איזו דרך למנוע את כל הבלאגן הזה שהם מנסים להעביר אותי ?

אשמח אם תוכלו לחזור אלי,

תודה,

גיא.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה