פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, חוסר מקצועיות ואי יעילות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
בחודש מרץ, חזרתי ל-יס, לאחר שהייתי כחצי שנה עם הספק הוט, החלטתי לשוב ל-יס כי תמיד העדפתי את הסדרות שלהם, סידרו לי חבילה שכוללת את בזק ובזק בינלאומי, ולאכזבתי, מהרגע שהצטרפתי חזרה ליס, אין לי ולו רגע אחד של נחת. בהתחלה ההקלטה והמולטי רום לא עבדו, ה-VOD מהרגע הראשון, אי אפשר היה לצפות בסדרות ברצף משום שההורדה כל פעם נתקעה, כל פעם פניתי לתמיכה הטכנית, שלחו אליי שלושה טכנאים, וכל פעם האשימו אחרים, הראשון אמר שהטכנאי שהתקין את YES, לא החליף את הכבלים של הוט, השני אמר שהבעיה היא של בזק בינלאומו כי ההורדה לא במהירות קבועה, בדקתי עם בזק בינלאומי, הם וידאו כי ההורדה בקצב קבוע, התקלה נמשכה, הגיע אליי טכנאי שלישי, שטען כי הכול בסדר, פנו אליי משירות הלקוחות, אמרתי להם כי השירות שלהם לקוי, אכזבה מחוסר המקצועיות ומהזלזול באדם שמשלם עבור שירותים ומקבל רק אכזבות ועצבים עם "ספק השירות". אמרתי כי כבר עדיף לחזור ליס ולא להתעסק איתם יותר, הם החליטו לנתק אותי עוד לפני שהתנתקתי באופן רשמי ועברתי לספק אחר, אני לא יכולה לראות הקלטות במולטי רום, אין לי שירות VOD, על כל דבר הם רוצים תשלום נוסף, והשירות הטכני לא יכול לעזור.
פשוט, תת רמה ואכזבה טוטלית וכפי שאמרתי וכתבתי לשירות הלקוחות, כמות התכנים בהוט גדולה פי כמה וכמות התכנים ב-YES, אני מבקשת פיצוי / זיכוי על כל התקופה הנ"ל והתנצלות רשמית עבור כל עוגמת הנפש שנגרמה לי מהתקופה האחרונה
אסתי
כל התשובות נכונות... סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
גב' קורן פנתה בנושא זה באופן ישיר לנציגי השירות ב- yes.
אנו שמחים כי גב' קורן הינה צרכנית קבועה של תכני ה-VOD מיום הצטרפותה לשידורינו.

בביתה של גב' קורן ביקרו מספר טכנאי שירות כאשר כל אחד מהם ניסה לפתור את התקלה.
בתאריך 28.04.15 איבחן הטכנאי כי מדובר בתקלה ברשת האינטרנטית בבית הלקוחה ולכן, לצערנו, אין לנו אפשרות לטפל בבעיה ללא טיפול והתערבות של ספקית האינטרנט.

נכון למועד זה, נהנתה גב' קורן מהטבה של דמי שירות VOD ללא עלות ואף ובצעו מספר רב של הזמנות צפייה מהשירות.

ביום 27.05.15 צפוי להגיע טכנאי שירות נוסף, אנו נדאג לערב את המנהל הטכני של אזור מגוריה .
תגובה:
בברכה,
חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה