פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בחיוב החודשי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מדוע ולמה כל חשבונית שאני בודקת וגם מעבירה לכל ידידי ומכריי שכדאי לבדוק בזכוכית מגדלת את כל החברות בארץ - תמיד אני נענית ע"י החברות/יס סליחה
הייתה טעות בחשבונית "בטעות" חייבנו אותך על איקס או וואי .
אני ממש כואבת את הנושא ושונאת את המחשבה שכל הזמן וכמעט כל החברות בארץ יש להם מין שיטת מצליח קבועה , אני מקווה שיום אחד מישהו יקום ויחוקק חוק על ה"טעויות" הללו שברוב המיקרים אנשים לא שמים לב והחברות ה"טועות" מרוויחות שכל חברה ש"תטעה" תקונס בקנס מסויים שילמד אותה להושיב אנשים לבדיקה טובה יותר של החיובים של הלקוחות.
חבר'ה תפסיקו עם זה. די לפגוע אחד בשני.
נזק כספי,עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
הריני לאשר קבלת פנייתך לחברתנו מיום 26.10.05 ואני מודה לך על כך. קראתי בעיון את פנייתה של הגב' בת שבע צוקרצמנדל

לחברה ובהתאם לכך אשיב, ברשותך.
תגובה:
חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד. אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצל הגב' צוקרצמנדל בנושא השרות ללקוח.

באשר לחיוב גבוה מהמוסכם, בבדיקה שערכתי למול רשומות מנוייה של הגב' צוקרצמנדל עולה, כי אכן היה חיוב שגוי בחשבונית הראשונה לחודש אוגוסט 05 וובחשבונית חודש ספטמבר 2005 בגין התקנת שקע שהובטח ללא תשלום כחלק מהטבה שהוענקה במעמד המכירה ובגין דמי שכירות לציוד.

סך החיוב המיותר היה 189 ש"ח ובוצע זיכוי בגין הפרש זה מייד עם קבלת פנייתה של הגב' צוקרצמנדל.

הזיכוי מופיע בחשבונית חודש אוקטובר 05.

חשוב להדגיש כי טעויות הינן דבר שיכול לקרות במערכות ממוחשבות ואנושיות כאחד וזו בודאי לא חלק ממדיניות גורפת של חברת yes .

חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , על כן אבקש להתנצל על אי הנעימות באם נגרמה לגב' בעקבות החיוב השגוי במנוייה. אנו עושים כמיטב יכולתינו שטעויות מסוג זה לא יישנו.

ברצוני להדגיש כי חשובות בעינינו פניות כדוגמת זו שהעבירה הגב' צוקרצמנדל וזאת על מנת שנוכל להוסיף ולהשתפר.

חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה