פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יצירת קשר עם לקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
הודענו ליס על כוונותינו להתנתק מהשרות. אחרי מספר ימים חזר טלפונית נציג וביקש לתאם מועד איסוף ציוד קצה בחודש נובמבר. הסברנו לו שלא נהייה בארץ החל מ 18 באוקטובר וזו הסיבה לסיום השרות. הבטיח לחזור עם מועד אחר ונעלמו עקבותיו. פנייה באימייל לחברה לא נענתה בתוך פרק הזמן שהתחייבו לו (יום עסקים אחד). מועד נסיעתנו קרב ואנו לא יודעים כיצד לנהוג. הגיע סמס מהחברה ובו הם מודיעים על מועד איסוף בחודש נובמבר, למרות שהסברנו שלא נהייה בארץ במועד זה.
איסוף ציוד קצה בתוך שבוע ימים. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes מיום 09.10.2012 בעניינה של גב' קרפ עידית.

גב' קרפ פנתה לחברתנו בפנייה זהה ישירה, מצ"ב תשובתנו אליה מיום 10.10.2012

"מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי תואם מועד הגעת טכנאי לאיסוף ציוד הקצה של חברתנו ליום 05.11.2012 בין השעות 1300-1500, אציין כי נציגנו תיאמו עבורך את המועד המוקדם ביותר שהיה באפשרותם.

אציין כי באפשרותך להשיב באופן עצמאי את הציוד לאחר מסניפי קבלת הקהל של חברתנו"
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה