פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחה< נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 3.10.2012 חתמתי על הסכם הצטרפות ליס לפיו יס יתאמו גם הנחת תשתית אינטרנט וטלפון באמצעות בזק ובזקבנלאומי. כמו כן ידאגו לביטול קבלת שירותים אלה מהוט. בשיחתי עם איש המכירות הבהרתי שאיני יכולה להשאר ללא אינטרנט. הובטח לי חד משמעית שלא יווצר מצב בו אהיה ללא אינטרנט למעלה מ 24 שעות !!
ב 4.10 בוצעה התקנה ע"י יס ובזקבנלאומי. טכנאי בזק אשר תואם הודיע שאין קוים לבזק והוא לא יגיע. פנינו לשירות בזק לצורך תאום
מ חדש הטכנאי הבא ניסה לפתור את העניין אך נכשל . שוב פנינו לשרות ותואם טכנאי שלא הגיע ... כך 3 פעמים. עלי לציין שבכל פעם היה עלינו להתקשר ולהודיע שלא הגיע הטכנאי ולבקש תיאום חדש - כשתשובת שרות הלקוחות היתה שעליהם לבדוק עם מחלקת תכנון ו"יחזרו אלינו" אף פעם לא חזרו !! במהלך אותו זמן פנינו לנציג יס אשר
הבטיח אינטרנט תוך 24 שעות וביקשנו עזרת יס בפתרון הבעיה מול בזק
אך הפעם נאמר שאין להם אפשרות לעזור!
נכון להיום 3 שבועות לאחר ההצטרפות ליס אין לי אינטרנט וקו טלפון וכך אני גם לא יכולה להשתמש בשרות VOD של יס עליו אני משלמת ....
אמנם בזק אשמה טכנית במחדל אך אני חתומה מול יס על ההסכם, על התשלום והם התחייבו בפניעל מעבר קל מהיר מהוט.
חזרה להוט אשר תספק את כל החבילה כרוכה שוב בתשלום התקנה לאחר שכבר שילמתי התקנות ליס,וכרוכה שוב בהמתנה לטכנאים.
עגמת נפש,נזק כספי, אבדן ימי עבודה, סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
ביום 29.10.2012 שוחחה נציגת פניות ציבור טלפונית עם מר בר און הוסבר שלצערנו לחברת yes אין מה לעשות היות ולא קיים תשתית באזור מגוריו .
בהתאם לאמור סוכם שיעדכן אותנו במייל חוזר מה החלטתו בנידון .
בברכה
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה