|
|
|
|
|
|
חוסר יחס זילזול |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום.
בתאריך 04-05.11.2012 אני מתקשר לחברה ולא מקבל תשובה כול פעם מעברים אותי ממחלקה אחד למחלקה שניה ללא מענה הבעיה שלי זה שלא מטפלים בי !! ואני מסביר 1. כול פעם בגלל חיבור של שכנים לחיבורים של יס מנתקים אותי מהחיבורים או זה גורם לבעיות צביה !! אני כמעט משוכנה שכול החיבורים נוצרים לא חוקי !!! אני מבקש פתרון לבעיה שאני כול פעם סובל !! אני כול פעם מסדר בעצמי את החיבור והיום פשוט נמאס הבית נשאר (גרים בא אנשים מבוגרים ) לפעמים ימים שלמים ללא טלויזיה עד שאני מגיע הביתה ומסדר חיבורים . עם אין להם פטרון אז תגידו לי ואני יעזוב אותכם כבאמת נמאס לי !!!!!!!!!!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
לפעמים הורים שלי נשארים ימים שלמים בבית בלי טלויזיה !!!!!!!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
* |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
בהתאם לפנייתו של מר גולדשטיין נערכה בדיקה מול מנהל אזור שנכח בכתובת המנוי ונמצא כי כנראה אחד מהדיירים כל פעם מנתק אותו מהכבל ול-yes אין פתרון .
למרות האמור לעיל תואם טכנאי ליום 26.11.2012 על מנת להתקין קופסא בתקוה שזה יהיה הפתרון
בברכה
חברת YES |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|