פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה של חברת יס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,
בתאריך ה23.8.12 חתמתי על הסכם הצטרפות לחברת יס, שבו הובטח לי בע"פ לא מה שתואם את המציאות שלי חודשיים לאחר מכן.
המוכר שלהם הבטיח לי כי הואיוצר לכבודי עיסקת חבילה כמו בחברת הוט שמהם התנתקתי הכוללת: טלויזיה, טלפון ואינטרנט.
הכל ישולם דרך יס בחשבונית אחת של 288 ש"ח לחודש !
הסברתי לנציג זה שוב שוב את דאגותי שלא ליפול בין הכיסאות עם החברות אך, כנבואה שמגשימה את עצמה כך קרה.
לאחר חודשיים קיבלנו מכתבי התראה מחברת 012 על חוב שלא שולם!
וזאת לאחר כי הסברתי לנציגה של 012 כי אינני מצטרפת לחבילה עצמאית מול החברה אני משלמת דרך יס והיא אימתה את הנתון הזה בשבילי הכל בסדר... גם שם ב012 עשו טעות איומה !
בבזק טוענים גם כי אין אנו משלמים להם ויש לנו חוב כלפיהם!
פניתי לחברות אך, ללא עזרה לטיפול הבעיה שלי, כמובן רק לאחר פניה ראשונה אליכם החליטו ליצור קשר מחברת 012 וגם בזק ניסו לפתע לעזור.
לצערי התברר לי כי הנציג לא עשה את עבודתו ולא קישר אותי לגורמים הרלוונטיים כלקוחה בעסקת חבילה כפי שהבטיח ובנוסף אין המחיר הזה שאמר לי קיים כי מדובר בתשלומים נפרדים לכל חברה וסיכומם כמעט כ100 שקלים מכל מה שהבטיח ולא קיים!
חברת יס מתנערת מאחריות מולי בצורה הכי בזויה שיש, אין ספור לתירוצים של "זה לא אנחנו זה נציג חיצוני"...
הנציגה ששוחחה איתי ביום חמישי האחרון 01.11.12 הבטיחה כי תעשה בירור מול המנהלת שלה ויאזינו לשיחות המוקלטות וכי הדבר בטיפול !
איזה טיפול ואיזה נעליים?
התקשר אלי יום שני הזה 05.11.12 נציג שכנראה הפילו עליו את הפניה הפתוחה והלא מטופלת שלי ואין לו מושג על מה אני מתלוננת, מי נגד מי?, תקציר של השיחה לא היה לא? מה היה צריך לעשות להמשך טיפול
לא ידע. בקיצור שירות מזעזע ומתחת לכל ביקורת ! וחוץ משיחה עלובה ותפלה של לא יודע מה לעשות באמת שלא נעשה דבר !
אשמח לדעת איך אפשר לעזור לי מולם להשיג את מה שהובטח או שישלמו את מה שהבטיחו ולא קיימו, אינני מתכוונת לשלם שקל מיותר על הטעות הנוראית והפשלה הכבדה שלהם. נפלתי בין הכיסאות של 3 חברות משתפות פעולה, אני מבקשת את עזרתכם !
תודה רבה.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 5.11.2012 בעניינה של גב' מוריה קטן.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של גב' קטן עולה כי מעודכן מבצע הכרות מסוג AU5 בחיוב חודשי על סך 215.84 ₪ למשך 18 חודשים, במסגרת המבצע נכלל ממיר מסוג yesHD, בנוסף לכך נכללים במבצע שני ערוצי פרימיום למשך 18 חודשים.

בהמשך לפנייתה של גב' קטן בנושא טענתה להבטחת נציג המכירות שלנו בנושא מבצעים לשירותי אינטרנט וטלפוניה, ישנן ספקיות שירותי גישה לאינטרנט, תשתית אינטרנט וקווי טלפון הנותנות מבצעים מוזלים ללקוחות yes אולם ההתקשרות מתבצעת ישירות מול החברה ללא קשר אלינו.

נציגי המכירות לעיתים מתוך רצון להיטיב עם הלקוח מקשרים בינו לבין חברות המספקות שירותים אלו ומיידעים אותו בקשר למבצעים הקיימים, במידה והלקוח מעוניין נציג המכירות מעביר בקשה להתקשרות מול הלקוח ונציגי החברה המספקת את השרות פונים ללקוח בטווח של 72 שעות עסקים, כל פרט טכני או תשלום מתבצע ע"י הלקוח ישירות מול ספקית השרות.

אחזור ואדגיש כי בהצטרפות למבצעים וחיבור לשירותי תשתית אינטרנט וטלפוניה של חברת "בזק" ושירותי ספקיות שירותי גישה ההתקשרות הנה מול חברת "בזק" והספקיות השונות ועל פי מחירים ותנאים שלהם.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה