פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב תשלום בעבור ממיר שהוחזר לאחר סיום החוזה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך כ 10 שנים הייתי מנוי של חברת YES והיו ברשותי 4 ממירים ל 4 טלוויזיות בדירתי הקודמת .

בתאריך 16.7.2012 עברתי דירה לדירה שכורה .

במסגרת זו בקשתי העברת מנוי מחברת YES לדירה השכורה שם היו לי 3 חדרים ו 3 טלוויזיות .

בתאריך הנקוב הגיע טכנאי וביצע את ההתקנה ל 3 נקודות וביקש לקבל את הממיר הרביעי .

שאלתי אותו האם הוא צריך להשאיר לי קבלה על החזרה של הממיר הרביעי ותשובתו הייתה כי הוא מחתים אותי על חוזה חדש

והחוזה החדש מכיל 3 ממרים . – שוכנעתי (החוזה החדש נמצא במסמכים המצורפים כאן ) במסגרת זו של החוזה הטכנאי רשם רק

מספרים סידוריים של היחידות .

כשבוע אחרי כן נאלצתי מסיבות אחרות לבטל את המנוי ואכן החברה נענתה ועברתי לחברה אחרת.

שבועיים לאחר מכן הגיע נציג של החברה לאסוף את הציוד – בזמן זה הייתי בחו"ל במסגרת עבודתי ואשתי העבירה לו את הציוד .

אולם טכנאי YES שאסף את הציוד הגיע עם החוזה הישן המכיל 4 ממירים – בגלל הקרבה להתקנה החדשה כנראה לא עודכן הטכנאי כי החזרתי את הממיר הרביעי .

הטכנאי קבל את כל הציוד כולל 3 ממרים כאשר הוא החתים את אשתי (מחוסר ידעה שלה ) שחסר מממיר אחד כלומר הייתי צריך להחזיר 4 ממירים אל אף שהחזרתי את הממיר

הרביעי בהתקנה החדשה.

החברה חייבה אותי ב 920 שח לערך בעבור הממיר.

אל אף הבקשות החוזרות שלי מן החברה הם משכו את הטיפול במשך מספר חודשים ולא רוצים לזכות אוי בחיוב של ממיר שהחזרתי .

מבקש לזכות אותי בחיוב

בברכה
דוד וינבוים
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך .

בהתאם לבדיקה ברשומות המנוי ולשיחות טלפוניות מול מר ויבוים נמצא כי הנו חתום על חוסר ממיר וכי היה עליו להחזיר 4 ממירים .

לצערי אין מקום לזיכוי

בברכה ,

חברת YES
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה