פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-עמידה בהסכם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
סוכן שטח הבטיח זיכוי חד-פעמי של 100 ש"ח בחשבונית הראשונה וכן שירות סטרימר חינם לכל התקופה. קיים תיעוד, והקלטה של נציגת שירות טלפוני שאישרה זאת.
לאחר העברת המסמכים לחברה, הסתבר שלא קיימת הטבה כזאת וניתן להעניק סטרימר חינם רק ל-4 חודשים.

מלבד זאת, הזיכוי שהובטח לא התקבל בחשבונית האמורה. לאחר מכן הובטח שוב שיועבר בהחזר לאמצעי התשלום, מה שגם לא התבצע, וכעת נאמר שהזיכוי יועבר רק בחשבונית הסופית.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינו של מר שקד פסח.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר פסח עולה כי תואמה הגעת טכנאי לאיסוף של ציוד הקצה מכתובת המנוי ליום 31.12.2012 בין השעות 1700-1900, אבקש לציין כי המועד האחרון לחיוב הנו 2.12.2012 לאור פנייתו של מר פסח מיום 29.11.2012.

בהמשך לפנייתו של מר פסח אבקש לציין כי נרשם במנוי על שמו זיכוי חד פעמי על סך 100 ₪.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון במנוי על שמו של מר פסח. אבקש לציין כל יתרת זכות שתהיה קיימת במנוי על שמו של מר פסח תוחזר לאמצעי התשלום המעודכן במנוי על שמו במסגרת הליך גמר החשבון.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה