פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון גניבה על ידי הוט ויס נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/12/2012 התקשרתי אל חברת הוט לברר לגבי מעבר לחברת הוט, ענה לי בחור בשם עמית שהציע לי דיל "טריפל" הכולל אינטרנט 100 מגה טלפון חינם וחופשי לכל היעדים בארץ וטלויזיה שלושה ממירים vod מקליט עם כל הערוצים מלבד ספורט 1 +2 , במחיר של 339 ש"ח כולל הכל, שגרתי איתו על תאריך התקנה 4/12/2012 עמית התחייב לנתק אותי מחברת יס ומחברת בזק, בפועל לא ניתקו אותי מיס ולא מבזק, כמו כן לא כל הערוצים שלי פתוחים, ובבירור שעשיתי עולה שהדיל מוגבל לחודשיים ולאחר מכן אני מתחיל לשלם על מספר ערוצים.
צר לי ועצוב שחברת הוט ויס מתנהגים במחטף כזה, כיום עמית אינו מתייחס לבקשות שלי ואינו בלהט של לטפל כמו לפני ביצוע העיסקה, שלחתי בחברת נתק להתנתק מהם אך לצערי הם גם לא מתייחסים ואינם מנתקים אותי. כמו כן יס טוענים שלא קיבלו הודעת ניתוק למרות שאחת המרכזניות אמרה לי שאני מנותק מה4/12/2012
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי ראוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 20.12.2012 בעניינו של מר בן חמו אשר.
ראשית, אביע צערנו על הרושם שיצרנו אצל מר בן חמו בנושא השרות ללקוח. אנו נפיק את הלקחים הנדרשים ממקרה זה. תוכן פנייתך הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.
אבקש לציין כי ביום 03.12.2012 התקבלה בקשתו של מר בן חמו לסיום ההתקשרותך מול חברת yes. על פי נוהלי החברה עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח 72 שעות עבודה ממועד בקשת הניתוק.
ביום 25.12.2012 שוחח עם מר בן חמו נציגנו ותואם עמו מועד הגעת טכנאי לשם איסוף ציוד הקצה של חברתנו ליום 21.01.2013 בין השעות 1600-1800.
בנושא החיוב במנוי, לצערי עקב טעות ובתום לב חויב המנוי על שמו של מר בן חמו חיוב מלא בגין דמי המנוי החודשי עבור חודש דצמבר 2012 .
לאור פנייה זו ובדיקה שנערכה בנושא, במועד מכתבי זה נרשם זיכוי כספי חד פעמי בגין חיוב זה מיום 06.12.2012.
אציין כי כל חיוב ואו זיכוי למנוי מעודכן בעת הליך גמר חשבון לצורך סיום הליך הניתוק וזאת לאחר החזרת ציוד הקצה לחברתנו, בדיקתו ופריקת הכרטיסים החכמים .
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה