פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה טלפוני נושא התלונה:
פחימה מוטי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ו' 20/12 החל מהשעה 20:00 אני מנסה לקבל מענה אנושי ע"מ להזמין סרט, אך לא ניתן מענה כלל ונאמר לי שמקומי בתור הוא 17, לאחר כמחצית השעה לשמחתי הטלפון בביתי צלצל ושוב נאמר לי לאמת את פרטיי האישיים, אך הפעם חשבתי שסוף סוף יענו לי גם אז הטלפון בחברת יס צלצל וכרגיל ללא מענה, כאן רק רציתי להזמין סרט, מה היה קורה אם היה מדובר בתקלה טכנית? כנראה שהייתי נשאר ללא טלויזיה. אני מרגיש כאזרח שמזלזלים בו . האם ככה חברת יס מתכוונת להתפאר בשירות הטוב והיעיל שלה???
עלבון סוג הנזק :
פשוט שיענה מענה אנושי ושהחברה תגדיר כמה זמן המתנה מקסימלי. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:

שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 21.12.2012 בעניינו של מר פחימה מוטי,
באשר לזמני ההמתנה, אציין כי חברתנו פועלת באופן מתמיד למען שיפור מערכות השירות בכל המוקדים ולצמצם את זמן המענה ככל הניתן, אנו עומדים לשירות לקוחותינו במוקד שרות הלקוחות שלyes כל יום, במשך כל השנה, באופן שוטף במענה מהיר ואיכותי. נציגי השרות הטכני נותנים מענה 24 שעות ביממה .

חשוב לציין כי לעיתים ישנו עומס נקודתי, כמובן שחברת yes נערכת עד כמה שאפשר למתן מענה מהיר ובהתאם למגבלות הקיימות וזאת למען שיפור השירות ללקוחותינו.

מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי ביום 22.12.2012 שוחח מר פחימה עם נציגנו בנושא הסרטים.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה