חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינם של שלום ומיכל בן חמו.
צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארת במכתבו מר בן חמו ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתו.
בהתאם למידע שבידי , נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצדו של מר בן חמו. לפיכך תואם שירות לביתו של הלקוח, לבקשתו. חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות במידה ונמצאות כאלה ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.
תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.
מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום 6.1.2013 מנהל האזור הטכני וטכנאי הגיעו לכתובת המנוי על שמה של גב' מיכל בן חמו בנוגע לתקלות צפייה והתקלות טופלו.
לאור האמור שוחח מר גיא, נציג yes, עם מר בן חמו וסוכם עימו להמשיך ולעקוב אחרי הנושא על מנת לוודא שתקלות הצפייה לא יחזרו על עצמם. בנוסף לכך נרשם זיכוי במנוי על שמה של גב' בן חמו בגין תקלות הצפייה מיום 1.11.2012 ועד למועד הגעת המנהל הטכני ביום 6.1.2013.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|