פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון הוזמן טכנאי להתקנה בין השעות 8-10,יום שישי לא יצאתי מהבית על מנת לחכות לטכנאי,בעשרים לעשר כשראיתי שטרם הגיע התקשרתי לחברה ונאמר לי שיש בעיה עם הטפסים,נתבקשתי בתחילת השבוע להחזיר מייל עם המילים "אני מאשר",החזרתי כמה פעמים אך טענו שלא קיבלו,ביום רביעי דיברתי עם נציגה בשם ליז ושלחתי לה שוב את המייל המדובר אך הפעם אמרה שזה בסדר.
לאחר שלא הגיע הטכנאי אמרו שיבדקו מדוע ויחזרו אליי,כמובן שלא חזרו והתקשרתי שוב אז הבטיחו שליז בעצה תחזור אליי עוד באותו היום וכמובן שלא חזרו שוב.
ביום ראשון האחרון שוב התקשרתי ליס כדי לבדוק מדוע מתחמקים ממני ושוב נאמר לי שהטפסים לא בסדר.
דרשתי שיבטלו עיסקה ויפצו אותי על כך שלא דאגו להודיע שלא יגיע טכנאי,לטענה זאת אמרה הנציגה שמדובר רק בלקוחות קיימים.
ברצוני לקבל פיצוי לפי חוק ולפרסם את המקרה.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
אבקש לציין כי yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר.
על כן, אבקש להביע התנצלותי, כפי שעולה ממכתבו של מר אסף ובנוסף באשר לאי הגעת נצגינו כפי שתואם.

באשר לנושא פיצוי על פי חוק בגין אי הגעת טכנאי או איחור בהגעת טכנאי לביצוע התקנה ראשונית וחיבור לקוח לשירותינו, בהתאם לסעיף 18אד1 לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, למרות העולה מפנייתך, מציין החוק כאמור, "ב השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, רשאי לקבוע הוראות בעניינים המפורטים בסעיף קטן א2 עד 4, לעניין חוזה למתן שירות לתיקון ליקויים ופגמים והחלפת טובין גם שלא לאחר מכירה, לרבות תיקון והחלפה כאמור בתקופת אחריות ארוכה יותר מהתקופה שנקבעה לפי סעיף קטן א, ולעניין חוזה למתן שירות שבו השירות מותנה בתקינות טובין הנמצאים אצל הצרכן.."

בהתאם לחוק לא זכאי הלקוח לפיצוי עבור אי הגעת טכנאי בהתקנה ראשונית , החוק מדבר על מתן שרות בלבד.

בברכה,

חברת yes

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה