|
|
|
|
|
|
אי מתן שירות לקוח חדש |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש ימים התחברתי לחברת יס כמו כן קיבלתי שירות מהיר ומפתה אך לצערי הופתעתי לגלות שכשהתקינו לי את הממיר קדחו בקיר ופגעו בצינור ניקוז של המזגן שנמצא ליד הממיר,מה שנוצר מזה שיש לי שתפונות בבית כל פעם שאני משתמשת במזגן ויכול לפגוע בממיר שיקצר לי את כל הבית!!!
בנתיים בכל החודש הזה אני מנסה להשיג את את השירות המהיר שהיה לי כשרציתי להתחבר וכל פעם שולחים לי טכנאי שלא מתעסק בכלל בנזקים כאלו ועוד הוא שואל אותי אם יש לי אבקת גבס שהוא יוכל לתקן?!?!
נציג יקר אני מתחננת אלייך בפעם המיליון והכל מוקלט אצלכם תשלחו לי כבר קבלן כמו שהבטחתם ותפסיקו למשוך את זה או לפתוח לי ערוצים כפצוי כי גם ככה אני לא יכולה לראות...ועל מה ולמה אתם מורידים לי חיוב אם אתם מפרים חוזה????
כנראה שרק עם מכתב מעורך דין על נזקי רכוש עוגמת נפש אתם מתחילים להבין...זה מה שיקרה אם גם פה אני לא אקבל יחס מכם!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לבוא לתקן לי את הנזק שנגרם ולנתק אותי מהשירות העלוב הזה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
ברצוני לציין כי היה מספר ניסיונות לתאם הגעה עם גב' חלף אך סירבה לקבל אותנו
כעת פנייתה נמצאת בטיפול מנהל אזור טכני .
בברכה
חברת yes |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|