פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בחברת אשראי ללא ידוע המנוי - נושא התלונה:
גלברג רחל שם/כינוי:
‏יום שני ‏29 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בפברואר 2013 החלטתי לעבור מחברת יס להוט אחרי 12 שנים שהייתי מנויה ביס. ההתנתקות רצופה ויכוחים ואיומים על תשלומים גבוהים מאוד על כל מני חלקי ציוד. הוויכוח מתנהל מפברואר על ממיר חסר, שלטענתי לא היה לי ואין הוא בידי. איש יס התקשר אלי ב- 28.7.13 וביקש ממני שוב להחזיר ממיר. אתמול ה- 29/7 בעת בדיקת חשבון כרטיס האשראי שלי התברר לי כי חברת יס עשתה דין לעצמה,ועוד בתחילת יוני שלחה יד לחשבוני וללא ידוע חייבה אותי ב- 1060 ש"ח על ממיר בתוספת שלט וכרטיס - שחסרונם לא היה ידוע לי. בשיחות טלפון ארוכות ומתישות- מסרבת החברה להחזיר הכסף- רק מתנצלת על הדרך בה היא גבתה התשלום. מבקשת להתלונן על יחס מחפיר, התנהלות בלתי אחראית וגרימת נזק כספי.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף שנגבה דרך חברת האשראי ללא אישורי. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינה של גב' רחל גלברג.

מבדיקה במנוי על שמה של גב' רחל גלברג ביום 25.12.2002 בוצעה התקנה ראשונית בכתובת המנוי במסגרתה הותקנו ארבעה ממירים רגילים, 4 כרטיסים חכמים. בהמשך לפנייתה של גב' גלברג ביום 5.1.2004 הוספו ממיר נוסף וכרטיס חכם נוסף, ביום 19.9.2007 הוחלף ממיר רגיל אחד לממיר מסוג yesMax, ביום 17.6.2010 הוחלף ממיר רגיל אחד לממיר מסוג yesMaxTotal. בנוסף ביום 4.9.2012 בוצעה העברת בעלות למנוי על שמה גב' גלברג ובמסגרת כך חתמה על טופס העברת בעלות, בו נרשמו 5 ממירים אשר קיימים במנוי.

עם פנייתה גב' גלברג בוצעה בדיקה מקיפה למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטיים ונמצא מידע המאשר את קיום הציוד בכתובת המנוי.

בסעיף 8.א' להסכם ההתקשרות של yes עם לקוחותיה נאמר

" אנחנו, חברת yes, נהיה אחראים לתקינות הציוד, על חשבוננו לתקופת אחריות של שנה, החל מהיום שבו התקנו אותו בביתך זאת למעט, כמובן, ציוד שנרכש מחברה אחרת, ולא מאתנו. במסגרת אחריות זאת לא נוכל להיות אחראיים על נזקים לשלטים או על שבר שייגרם לציוד הקליטה, למפענח ולכרטיס החכם, ובלבד שהנזקים לעיל לא נגרמו כתוצאה מרשלנותנו, כמו גם, לנזקי רטיבות, גניבה, נזקים שנגרמו בזדון, או נזקים שנגרמו בעקבות שריפה...".

לפיכך, הבהירה החברה מלכתחילה כי האחריות לציוד, אינו חל עליה והיא אינה זו שתישא בנזק בגין אי החזרתו לידיה.

יש לציין כי רכוש החברה הנו רכוש יקר השייך לה, במידה ולא ועל כן חוייב המנוי על שמה גב' רחל גלברג עבור העלות של כל כרטיס חכם בסך של 200.01 ₪, עבור העלות כל ממיר רגיל בסך של 804.28 ₪ ועבור העלות של כל שלט בסך של 48.1 ₪, המחירים כוללים מע"מ.

מחיר ציוד הקצה הינו מעודכן למועד מכתבי זה ומתעדכן במחירון החברה מעת לעת. אבקש להבהיר כי הוסבר לגב' גלברג על החיוב הצפוי כבר ביום 17.4.2013, טרם החזרת הציוד לyes ב12.5.2013. לאור האמור אין מקום לזיכוי כלשהו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה