פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה להחזרת ממיר שמעולם לא היה ברשותנו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
התחברנו ליס באפריל 2011, כאשר ברשותנו טלוויזיה אחת, ולכן ביקשנו ממיר אחד בלבד. במהלך שלוש השנים האחרונות לא היו לנו פניות ליס, מלבד תקלה בממיר שהפסיק להקליט, ועל כן הוחלף. בסוף יוני 2013 עברנו לדירה בה לא ניתן להתחבר ליס לאור התנגדות ועד הבית להתקנת צלחת של יס ולכן, לצערנו (שכן עד אז היינו לקוחות מאוד מרוצים), ביקשנו להתנתק מיס. כאשר הגיעו לאסוף את הציוד (ממיר + שלט), התבשרנו כי על פי רישומי החברה סופקו לנו בעת ההתקנה שני ממירים ושני שלטים שעלינו להחזיר. לראייה הוצג בפנינו מסמך מההתקנה בו חתמנו על שני ממירים. נראה כי הטכנאי ניצל את חוסר תשומת הלב של אם טרייה והחתים אותה על שני ממרים כשלמעשה הותקן רק ממיר אחד. ברצוננו להדגיש כי מעולם לא היו ברשותנו שתי טלוויזיות ולא היה לנו צורך בשני ממירים, ובוודאי שלא הזמנו ולא קיבלנו שני ממירים. בפנייה לחברת יס ביקשנו לשמוע את הקלטת השיחה בה הוזמן הממיר בכדי שהחברה תיווכח שלא הזמנו שני ממירים, ונאמר לנו כי לא קיימות הקלטות מתאריך ההזמנה ועל כך אנו תמהים. נתבקשנו לשלם על ממיר + שלט סכום של כ-2000 ש"ח, בעוד שבמחירון באתר החברה העלות של שני הפריטים היא כ-1060 ש"ח, לכן, הדרישה שממילא אינה מוצדקת, גם תמוהה בגובהה. הוטענו והוחתמנו על ממיר שלא סופק לנו. אנו תמהים האם חברת יס לא יכולה לאתר היכן ממיר זה נמצא או באיזה כתובת מחובר על סמך המספר הסידורי של הכרטיס? וכן, האם לא ניתן לאתר שיחות שלנו מול החברה, כיוון שכמעט בכל שיחה אנו נשאלים כמה ממירים יש בבית. בנוסף להעברת הפנייה לחברה, האם מומחי האתר יכולים לספק חוות דעת על התמודדות מול יס והאם יש צורך בפנייה לרגולטור.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול דרישת החיוב הלא מוצדקת על ממיר ושלט שמעולם לא סופקו פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

תודה על פנייתך ל- yes.

עם קבלת פנייתה של גב' פריש בוצעה בדיקה מקיפה בנושא.
מהבדיקה נמצאה כי בעת ההתקנה בתאריך 28.04.2011 חתמה גב' פריש על התקנה של שני ממירים האחד ממיר רגיל והאחד על ממיר מסוג yesMaxTotal.
בהתאם להסכם ההתקשרות ומחירון החברה עלות הציוד הינה על פי הפירוט הבא ממיר רגיל הינו 811.15 ₪, כרטיס חכם 201.72 ₪ ושלט 48.52 ₪.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

בברכה,
חברת yes

דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם.
תגובה:
ראו תגובתינו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה