פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים כספיים נושא התלונה:
ללוש יניב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏05 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד מוקד פניות הציבור חברת YES

שלום שמי יניב מס' לקוח 419857.
התחברתי אליכם בתאריך 05/06/2013 החיבור נעשה ע"י נציג DOOR TO DOOR בשם אייל שמעון אשר נכח בביתי ביחד עם אימא שלי שעל שמה היה רשום המנוי ת.ז 56066426 ואשתי
במהלך הפגישה הובטחו לנו דברים שבפועל לא קוימו והם חודש חינם וזיכוי כנגד כל חיוב כפול שיגיע מחברת הוט.
כידוע חודש חינם לא קיבלתי(הסיבה שבגללה התנתקתי בתאריך 11/07/2013)אני מצרף שתי חשבוניות של הוט ששלחתי דרך אותו אייל השקרן שהבטיח לי ששלח לגורמים הרלוונטיים בתוך חברת YES
בפועל אני לא רואה שום התייחסות מהחברה וגם זיכויים לא מגיעים
עלבון,עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי בהתאם למה שמגיע לי+פיצויים על כל הזמן שהשקעתי והשיחות שבזבזתי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך .

ראשית ברצוני לציין כי ביום 7.8.2013 בוצע זיכוי לחשבון המנוי בסך 242.93 ש"ח אשר יוחזר לאמצעי תשלום בסיום הליך גמר חשבון .

במידה ומר ללוש ישלח מסמך המעיד על הבטחותו של הסוכן בגין חודש צפייה נוכל לבדוק את טענתו .

בברכה

חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה