פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי, לא טוב ונם לא הגיוני עבור לקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-8.8.2013 הזמנתי דרך טלפון(דיברתי עם שרה-מס. פניה 959406) ערוץ 53 כדי לראות המשחק של מכבי חיפה ואמרו לי שאני אטלפן ליס אחרי זה כדי להוריד את הערוץ ספורט1 וזה תמורת 10 ש"ח. אחרי המשחק משעה 21ו25 דקות טלפנתי ליס כמה פעמים והטקלית הודיע שאני בטור: פעם אחרי 9 דקות,פעם 17 דקות ופעם 30 דקות ובסוף לא היה עם מי לדבר.רק בשעה24 ו-15 דקות הנציגה נדיה ענתה.ביזבזתי כמעט חצי לילה כדי שאוכל לדבר עם נציגה של יס.אני מאוד מאוכזב מכל הפרשה הזאת ומבקש להתיחס ברצינות למקרה הזה כדי שאוחל להחליט מה לעשות.
ביזבוז זמן סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

תודה על פנייתך ל- yes.

בתאריך 11.8.13 פנה מר מנצר בפנייה ישירה לחברת yes.
בתאריך 11.8.13 נשלחה תשובה למר מנצר כי ניתן להסיר את ערוצי הספורט בכל שלב ובכל שעה דרך ערוץ המכירה באפיק 100.
כמו כן הוסבר למר מנצר כי באופן חריג הוחלט לבצע זיכוי בחשבון מנוי כך שיחויב עבור יום צפייה אחד בגין הערוץ.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

בברכה,
חברת yes

דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם.
תגובה:
ראו תגובתנו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה