פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברה שקרנית וחוצפנית!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה6 לאוגוסט 2013, פתחתי כאן תלונה על חברת "יס" לאחר שגם שלחתי פקס אל "תלונות הציבור" שלהם, לגבי נזק בטלויזיה שהממיר שלהם גרם לי, קבלתי כאן באתר וגם בטלפון את אותה התשובה :"בהתאם לבדיקה מול מנהל אזור טכני הוסבר למר עדני כי עליו לשלוח אישור מעבדה כי הממיר שלנו שרף את אחד הכניסות לטלויזיה .
לצערי אין ביכולתנו לקחת אחריות ללא אישור מעבדה"
שלחתי את הטלויזיה לתיקון (בנוסף נשארתי בלי טלויזיה 4 ימים!!)כאשר שאלתי את מנהל המעבדה אם יש לו את האפשרות לבדוק ממה נגרמה התקלה בטלויזיה וקבלתי תשובה חיובית, אמר שבמידה והתקלה באמת נגרמה מהממיר של "יס" אני אקבל מכתב שמציין זאת, כפי שרצתה גברת יסמין מ"פניות הציבור" של חברת "יס" לאחר שפקססתי את האישור בנוסף לחשבונית (עלות תיקון של 980 שקל!!!)חזרה אליי יסימין היום, בתאריך ה22 לספטמבר 2013, וטענה שלאחר התייעצות עם בכירים מעליה, נבדק הממיר והוחלט שהתקלה לא נבעה ממנו.
תשובה מזלזלת ומעצבנת שאין כדוגמתה!! במיוחד כאשר התרחשה התקלה בקשתי לבדוק את הממיר ונאמר לי מפורש שאין להם את האפשרות לבדוק זאת!! אבל לאחר שהשגתי אישור שמראה את גורם התקלה פתאום חברת "יס" כן יכולה לבדוק.
חברת "יס" מצליחה להפתיע אותי כל פעם מחדש ברמת השירות הירודה והמזעזעת שלה, הודעתי כבר על ניתוק ואני מתכוון להמשיך עם זה הלאה, חברה של נוכלים
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך .

ברצוני לציין כי תלונתו של מר עדני נמצא בטיפול מנהל פניות ציבור ולשכת מנכ"ל .

בסיום הבדיקות וטיפול בתלונה יועברו התשובות ישירות למר עדני בימים הקרובים .

בברכה
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה