פרטי התלונה

תלונות ויליגר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעקבות חוסר טיפול בתלונה 108957 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום! לפני כי שנה(כן כן שנה!!!) לבתי בת 11 בזמן אכילת טונה פוסידון נתקע קוץ ענק בגרון ששרט או הגרון וגרם לכאבים.עומת נפש ופאניקה.יתרתי קשר עים נציגי שרות חברת ויליגר שבפשטות ביקשו סליחה על מקרה ואמרו שישלחו פיצוי ....אבל! נתחיל בזה שהרצון להכול טונה אצל בתי נעלם לפחות לחצי שנה ועים שריטה בדרון בכלל היה קשה לאכול משהו יומיים שלושה! ופיצוי שאמרו לא יגיע בכלל חיכיתי חודשים עד שיתיישתי והתקשרתי שוב..ושוב סליחה אנחנו שולחים ואכן כן קיבלתי טופס לקבל טונה חינם באחד הסופרים אבל שוב ביעה אף סופר אין לו את המוצר הזה ובגודל הזה כבר חצי שנה!! אז השאילה שלי היא למה היחס הזה מזלזל?הילדה סובלה העצם של דג נתקע לה בגרון וגרם לשריטה ופחד וזה פיצוי שלכם ....."כלום"?אולי צריך להגיש תביע מסודרת אז ככה אתם תדעגו לאנשים שנפגעים ..
בריאותי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

ויליגר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה