חיוב אוטומטי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נרשמתי על מנת לקבל שירותי מידע על משרות באמצעות האתר. אמנם, היתה בהרשמה הודעה שהם עתידים לחדש את המנוי של בכל חודש. מצד שני, הם אינם שולחים קבלות בדואר האלקטרוני כמו שירותים אחרים שמחייבים באופן אוטומטי (למשל סקייפ), אלא מפרסמים את הקבלות באתר בלבד. כך נוצר מצב שהם ממשיכים לחייב אותך ואתה אינך מודע לכך אלא אם אתה מסתכל בפירוט כרטיס האשראי.
אני מצאתי את עצמי משלם על שלושה חודשים בלי שהתכוונתי לכך. כאשר הדבר נודע לי וביקשתי לבטל את החיוב הם הודיעוני שאין סיכוי ומקסימום הם מוכנים לתת לי זמן מנוי נוסף חינם.
אני חושב שאם הם מחייבים באופן אוטומטי עליהם לשלוח קבלה כל חודש כפי שעושים אתרים אחרים, על מנת להבהיר ללקוח שהם ממשיכים לגבות. בישראל ישנה חובה לספק ללקוח קבלה על כל תשלום, ואני לא חושב שהודעה למפרע, חד פעמית, על כך שה"קבלות נמצאות באתר" תופסת לעניין זה.
לגופו של עניין, אני רוצה את הכסף בחזרה (120 שקל) כיוון שמדובר בשירות שלא נהניתי ממנו.
תודה ובברכה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|