פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כספי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאתר תלונה שלום רב: שמי מגי *** והסיפור שלי מתחיל כך.בחיים שלי מבחינה פיננסית לא עשיתי לעולם את הבחירות הנכונות עד כדאי כך שמגיל 20 נקלעתי לחובות שלעולם לא נסגרו. היום אני בת 33 ועומדת על חובות בסהכ150000 אלף שקל.
אנוכי עובדת קשה מגיל 24 אנוכי מכניסה משכורות מעל 8 שנים קבועות בכל חודש ולעולם לא חזרו לי חיוביים בחשבון הבנק שלי. לפני כמה שבועות ביקשתי מלאומי קארד להגדיל לי מסגרת בעוד 1500 שקלים בכרטיס מולטי שבבעלותי שלחתי לפי בקשתם דפי חשבון עובר ושב של שלושת החודשים האחרונים. אמרו לי שזה לוקח 4 ימים עסקים עד שיקבלו החלטה למסגרת בנתיים אנוכי ערירית חיה לבד יש לי חשבון ארנונה לשלם לקנות אוכל וגם מים לשלם אבל הם צריכים לקחת את הזמן בהחלטות שלהם.לציין שאני זאת שחזרתי בתור לקוחה אחרי 4 ימי עסקים ולא אישרו לי את הבקשה ואני צריכה לשלם חשבונות ולקנות אוכל אף גורם בכיר לא חזר אלי עם הסבר למה לא מאשרים וגם באיזה חוצפה לא מאשרים אתם רואים את המצב של הבן אדם ידעתם להכניס אותו לחובות אבל שהוא באמת צריך אותכם אתם לא עומדים מאחורי השירות שלכם אני צריכה כסף אני צריכה לשלם ארנונה למה אחרי שעשיתי כל מה שהם אומרים הם לא עוזרים לי. בתקווה שאתם אתר תלונה תוכלו לעזור לי לשלם ארנונה בתודה מגי ***.
כספי סוג הנזק :
הגדלת מסגרת פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה