פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חיוב וביצוע עסקה מוטעה ובלי הרשאה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 31.1.06 נעשתה עסקת קרדיט לטובת פרופורציה. הסכום 6,100 ₪ ב- 18 תשלומים. דרך כרטיס אשראי ויזה כ.א.ל, חשבון שהתנהל בבנק המזרחי.
בחודש מאי נפתח חשבון חדש בבנק יהב.
לאחר שויזה כ.א.ל סירבה להנפיק כרטיס, הוזמן כרטיס מאסטרדכרד, וחברת פרופורציה התבקשה להעביר את יתרת התשלומים (3 בזמנו) לכרטיס החדש, על מנת לאפשר סגירת החשבון באופן מיידי.
פרופורציה אכן שלחה את טופס הבקשה לביטול חלקי של העסקה לחברת לאומי קארד, דרכה היא עושה את הסליקה של לאומי כ.א.ל.
חברת לאומי קארד, כפי שהודתה בשיחה טלפונית הגב' עדנה, אשת הקשר שבין חברת לאומי קארד וחברת ויזה כ.א.ל, עשתה ביטול של העסקה כולה, ויצרה עסקת קרדיט חדשה, על מלוא הסכום, בכרטיס ויזה שבוטל, לחיוב מחשבון שעתיד להסגר.
תשובתה של הנציגה לטענתי בדבר הטעות היתה "נכון, נעשתה טעות. חבל. עכשיו תסדירי את זה מול חברת ויזה כ.א.ל. אני כלל לא אמורה לדבר איתך, את לא לקוחה של לאומי קארד ואנחנו לא צריכים לפתור את זה".
נציגת ויזה כ.א.ל (פטריסיה) הציעה לי לבצע פרעון מוקדם של העסקה כולה, דהיינו לשלם סך של כמעט 6000 ₪ בתשלום אחד.
היה ברור שכל הסבריי על כך שהעסקה נעשתה בתשלומים מסיבה מסוימת, אשר תקפה גם היום, לא ממש מעניינים את חברת האשראי. הצעתי שיחייבו את העסקה בכרטיס האשראי החדש, מאסטרכרד, בחשבון שמתנהל בבנק יהב. התשובה של הנציגה היתה שויזה כאל לא עובדת עם בנק הפועלים ולכן אי אפשר להסדיר את התשלום גם באופן זה. אז היא הציעה לי להשאיר את החשבון שאני מנסה כבר ארבעה חודשים לסגור, פעיל. זה שהשארת החשבון כרוכה בעלויות של 18 ₪ לחודש בגין דמי ניהול, ובעלויות על עסקת קרדיט חדשה למשך 18 החודשים הקרובים, בנוסף לשלושה חודשים שהחשבון נשאר פתוח עד עכשיו בגלל עניין זה, שלא לדבר על העובדה שאני נאלצת לשלם משך 3 שנים עבור אותה עסקה, כל אלה לא מעניינים את לאומי קארד ו/או ויזה כאל.
רוצה לומר, לאומי קארד עשתה טעות בקנה מידה של 6000 ₪, ויזה כאל, לכאורה, לא עשו שום דבר לא בסדר, פרופורציה לא עשו שום דבר לא בסדר, וגם אני לא עשיתי שום דבר, אבל מי שצריך לשלם על הטעות זה הלקוח?!

בשלב הזה, אני חסרת אונים. אין לי מושג מה הפתרון לטעות הזאת, אבל ברור לי שלא יתקבל כל פתרון שיבוא על חשבוני.
שחברת לאומי קארד תתכבד ותיקח אחריות על הטעות שלה, שחברת ויזה תתכבד ותעשה פריסה סבירה של התשלומים בכרטיס האשראי החדש, שיחזירו מצידי את השעון לאחור שלושה חודשים, אבל שיפתרו את הבעיה, ולא יגלגלו את זה על הלקוח.

כספי סוג הנזק :
ביטול הזיכוי והחיוב, אפשרות תשלום באמצעות כרטיס אשראי מאסטרכרד דרך הבנק פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה