פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמון ללקוח ומתן שרות מזלזל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום שישי בצהריים קיבלתי הודעה לנייד כי ביצעתי עסקה ב 1699 ש"ח לזכות אחת החברות הפועלות באינטרנט. בהודעה נמסר כי אם לא ביצעתי את הרכישה יש להתקשר מיד למחלקת בטחון, וכך עשיתי במיידית.
יצויין כי לא עשיתי שום רכישה על הסכום המדובר באותו תאריך או בתאריכים קרובים לו. מה שכן, ביצעתי קניה באתר זה על הסכום הנקוב באפריל(לפני חצי שנה) ושילמתי את מלואו דאז.

הגעתי לנציגה ממחלקת הבטחון, סיפרתי על הבעיה. היא השאירה אותי המום, חסר מילים כך שלא ידעתי אפילו איך להגיב. נאמר לי: "תתקשר ביום ראשון לשרות לקוחות". שאלתי אז למה אני מקבל הודעה כזאת? היא אומרת לי שזה במקרה של הונאה...... הסברתי את עצמי שוב פעם כי אני ^לא^ ביצעתי את הרכישה ויכול להיות שזאת הונאה... השיחה הייתה ארוכה ומאוד קשה.
במהלך השיחה רומזתי כי אני שקרן(כנראה בגלל העבר של התלונות שלי) והטיפול היה לקוי. הייתי צריך לשכנע את הנציגה לחסום לי את הכרטיס ולבדוק מה זה החיוב.
האם במדינה מתוקנת אתה חף מפשע אלא אם כן הוכח אחרת? כי במקרה זה אני הייתי צריך להוכיח שאני לא אשם.

אני בכלל לא מבין על מה היה הוויכוח של הנציגה והיחס הנוראי ומזלזל שקיבלתי.
לקוח שמתקשר וטוען כי רימו אותו וגונבים ממנו - הנציגה חייבת ^על פי חוק^ לחסום את הכרטיס ולהעביר לבדיקה של בטחון, זה מונע הונאות נוספות.

אני ניפגעתי אישית ברמה עצומה עד כדיי שלא היו לי מילים מול הנציגה. פשוט מעליב כאשר רומזים שאתה שקרן וכדומה.
אנא תגובתכם העניינית לנושא. ואני אשמח גם אם תקשיבו להקלטה הטלפונית.. ואתם יותר ממוזמנים לבדוק מה זה החיוב שנעשה.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב ובדיקה להונאה, מכתב התנצלות רשמי פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה