פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי העברת תשלומים חודשיים כפי שהובטח טלפונית נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה שיניתי מספר כרטיס אשראי לאחר שנאבד.



חברת האשראי, המשתייכת לבנק לאומי, הנפיקה מיידית כרטיס חדש.



העברת העסקות והתשלומים החודשיים , או הוראות קבע דרך כרטיס האשראי,



אמורים לעבור אל הכרטיס החדש באופן אוטומטי, וגם בחברת האשראי



צינייתי מספר פעמים וודאתי כי כל העסקות והוראות הקבע יעברו כראוי.



הכל היה כביכול בסדר גמור- אני קיבלתי כרטיס חדש ואף באתר האינטרנט



צויינו כל העסקאות העתידיות לבוא מכל החברות שאני מנוי אליהם כגון,



בזק, סלקום, נטוזיון ויס.





אולם, לאחר מספר שבועות החלו כל החברות שאליהם אני מנוי לשתק לי את השירותים.



אחד אחרי השני , ובכל חברה הועברתי לתשלום חוב במחלקה המיועדת לכך.





סך כל עמלות הגבייה רק בסלקום - 50 ש"ח והיתר עוד יגיע....



התקשרתי לכל הגורמים, וגם לחברת האשראי, אך לשווא.



נאמר לי שהלקוח אחראי על עדכון מספר כרטיס האשראי, בכל דרך שהיא



ובכל מקום התנערו מאחריות הנלווית לנושא.





אנא, צרכנים נכבדים, פקחו עיניים- כי לא כל מה שרשום ברשת, או מובטח טלפונית-



מתבצע בסופו של דבר !

ו סוג הנזק :
התחייבות ללקוח מחברת האשראי לביצוע הפעולה פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה