פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת הנחה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בחודש שעבר בעקבות פרסום בחוברת ההטבות של לאומי קארד, בציעתי רכישה בחנות שנקראת "לגעת באוכל". לפי המודעה בקנייה של 300 ש"ח משלמים רק 250. ביצעתי קנייה ב302 ש"ח. לאחר מספר ימים ראיתי שחייבו אותי ב302 ש"ח. לאחר שיחה עם נציגת שירות בלאומי קארד הוסבר לי שאני לא בסדר ושאני הייתי צריך לבקש את ההנחה ושרק מי שמבקש את ההנחה יקבל אותה ושעכשיו אני צריך לדבר עם החנות ושהם יעשו לי טובה ויבטלו את החיוב וייחיבו אותי מחדש בסכום נמוך יותר. אחרי שחשבתי על התשובה של לאומי קארד החלטתי שאני רוצה את התשובה בכתב, מאז התחיל מסע ייסורים. הוסבר לי שרק הנציגה שעימה דיברתי יכולה לעזור לי בנושא ושהיא תחזור אלי, אחרי יומיים שבהם התקשרתי ובכל יום הוסבר לי שהנציגה בדיוק היום בחופש כבר התעצבנתי. ביום חמישי דיברתי עם נציג שהבטיח לי שיחזור אלי היום עם תשובה בנושא, כמובן שלא חזר. לאומי קארד הם אלו שפרסמו את המבצע, בשום מקום בחוברת לא כתוב שאני צריך לבקש את ההנחה ולכן הנחתי שהיא מתבצע אוטומטית במעמד החיוב, נאיבי מצידי?
כספי סוג הנזק :
החזר כספי בהתאם למבצע פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה