|
|
|
|
|
|
אי מתן אפשרות להעברת תמונה סרוקה במייל לצורך הדפסתה על כרטיס אשראי |
נושא התלונה: |
יום שני 30 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
לקוחות פרימיום |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הציעו לי להנפיק לי כרטיס אשראי עם תמונה לזיהוי
לפני יותר מחודש העברתי תמונה דרך סניף בנק לאומי אך הודיעו לי שלא הצליחו לסרוק אותה היטב.
לאחר שפניתי לפני מס' ימים ללאומי קארד חזרה אלי נציגה וביקשתי לשלוח תמונה חדשה במייל וכך לא יהיה צורך לסרוק אותה.
היא מסרה שאני חייב לפתח את התמונה ולשלוח לדפוס בארי כי הם מנפיקים את הכרטיס. לכן מנהלים בלאומי קארד : גם במשרד הרישוי , בשגרירורות האמריקאית (בבקשת ויזה) עברו להעברת תמונות סרוקות למה לטררטר את הלקוח. אני עברתי בשל כך להשתמש באמריקן אקספרס שלי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לאפשר שליחת תמונות בקובץ סרוק ללאומי קארד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|