פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פינוקים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אשמח להיעזר בכם חגבי תלונה על חברת האשראי של לאומי קארד
יש לי כרטיס של לאומי קארד למעלה משנה (מסוג יש)

החברה מפרסמת מבצע של פינוקים 1+1 בכל מדיה ומקום אפשרי
בימים אלה של החופש הגדול חשבתי להשתשמש בהטבה זו עבור אטרקציות לילדיי
נכנסתי לאתר על מנת להזמין ולתדהמתי גיליתי שאין אפשרות להזמין
חשבתי לתומי שזה בגלל שהחלפתי כרטיס וכשהתקשרתי לברר את הבעיה
נדהמתי לגלות שכרטיס יש לא משוייך למסלול הפינוקים
בשום מקום באתר או בפרסומים שלהם לא רשום שהכרטיס צריך להיות משוייך למסלול זה או אחר
במעמד רכשית הכרטיס לא שאלו אותי באיזה מסלול אני רוצה להיות ושמו אותי ברירת מחדל במסלול שאינו רלוונטי לי כלל

פניתי לשירות הלקוחות ולחר יממה חזרו אלי ואמרו לי שלפנים משורת הדין הם יאשרו לי פינוק 1+1 אחד
בעוד שלי מגיע לפחות 3 עפ"י סכומי הקנייה שלי כפי שמופיע בתקנון

הוא הודיע לי שהוא ישנה את מסלול כרטיס האשראי אך זה יהיה מתקופת החיוב הבאה
אז החופש כבר נגמר וזה יהיה כבר לא רלוונטי עבורי

אודה לעזרתכם
נירה לביא 0577715666
כספי סוג הנזק :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה