פרטי התלונה

תלונות לאומי קארד (Leumi Card)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זהירות לאומי כארד - לא להאמין לנציגי השירות \ תת שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
כללי כתובת:
תיאור הבעיה:
זהירות - לאומי כארד לא להאמין למה שיוצא לנותני השירות מהפה , יש להקליט אותם ומוטב לא לעבוד איתם :
לפני כשבוע וחצי נבלע לי הכרטיס מסוג סופר סל – לאומי קארד , במכונה של חברת שווא ובשיחה איתם נאמר לי שהוא הועבר לחברת לאומי כארד .
כמובן שאף אחד לא יצר איתי קשר . ביום חמישי האחרון דיברתי מול בחורה במחלקת חסימות והיא הסבירה שיש לחסום את הכרטיס שכנראה הוא תקול ולכן נבלע .
בעקבות החלפת כרטיס קודמת והנזקים שהיו לי דרשתי לא לבטל את הכרטיס או לחילופין להנפיק לי את אותו כרטיס מחדש .
הוסבר לי שאין לי מה לדאוג והם מעבירים את כל ההוראות והחיובים וזה שקוף מבחינת הלקוח (קדחת ) ובמקביל היא אישית תבדוק את הנושא ואחראית עליו , לאחר מסע של שכנוע מצידה הסכמתי .
היום התחילו להגיע התראות מחברות שונות שהוראות בוטלו , שאני לא מעביר כסף וכדומה .
בשיחה נוספת איתם הם הסבירו חסמנו כרטיס אחד השני עדיין לא מופעל ובדרך ועד יום א' הוא יהיה אצלי .
דהיינו כל התשלומים לביתי ספר , מוסדות שונים , PAY APL , וכדומה הכל חסום זה בדיוק הזמן של תעריכי החיוב .
לך עכשיו תתחיל לעבור על כל המוסדות שמולם אתה עובד , בחלקם לשלם כנסות על פיגור .
ואתה לא יכול לעשות נגדם כלום מקסימום לעבור לצרה אחרת דהיינו בנק אחר .
הם יודעים שלי אין מה לעשות מולם , שאני יתפוצץ ומקסימום שאני ייקח את הרגליים ויעבור לחברה אחרת .
אז מה עם יש לי הקלטה שלה .
אני משלם להם משכורת אבל הם נקיים מפשלות .
זהירות לאומי קארד . עמיחי
עוגמת נפש , זמן סוג הנזק :
כיסוי נזקים כספיים , סידור חשבונות מול חברות שונות והוראות הקבע , פיצוי פתרון נדרש :

לאומי קארד (Leumi Card) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה