פרטי התלונה

תלונות מי שי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות ויחס מזלזל כלפי לקוח, אי סיום עבודה שנמשכת 4 חודשים ולא הסתיימה עדייןi נושא התלונה:
קילקר אורן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏07 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף הדגל - דרך המכבים 62 (מתחם טיב טעם) כתובת:
מי שי ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן מייל ששלחתי למנהל החברה מר אבי בתאריך 10.1.07

בתאריך 17.3.06 נסגרה הזמנה מול מנכל החברה מר אבי מספר הזמנה 5492.
במהלך הזמן תיאמתי עם מי שי מודד שיבוא לקחת מידות. אכן הגיע מודד ולקח מידות.
לאחר חצי שנה לפני שקיבלתי את הבית רציתי לברר כמה זמן לפני התקנה עלי להודיע להם ואז נאמר לי כי המודד שהיה אצלי לא עובד יותר והם רוצים לשלוח אלי מודד נוסף. הסכמתי ואכן הגיע אלי מודד נוסף.
לאחר שמונה חודשים קיבלתי בשעה טובה את הבית מהקבלן הלכתי לחנות בראשון כדי לתאם התקנה. אבי מנכ"ל החברה רצה לשלוח אלי מודד נוסף. התעצבנתי ואמרתי לו כי נראה לי כי הוא רוצה למשוך זמן. לאחר מכן תיאמתי התקנה של חדר הארונות. נקבע עימי מועד להתקנה בתאריך 14.12.06 יום ה'. לקחתי יום חופש באותו יום וחיכיתי למתקינים. משהגיע כבר השעה 10:30 החלטתי להתקשר לבדוק מה קורה עם המתקינים. בטלפון נאמר לי שההתקנה לא תתבצע מכיוון שהיה חסר חומר והארון עדיין לא מוכן. התעצבנתי מאוד מכיוון שלא הודיעו לי ואני הייתי זה שצריך לגלות את זה ביום ההתקנה. בנוסף הרגיז אותי שזה לא הייתה הפתעה מבחינת מי שי והם יכלו להודיע לי לפני מועד ההתקנה שהארון לא יהיה מוכן. לאחר מספר שיחות עם שירלי אישתו של המנכל נקבע לנו התקנה לתאריך 19.12.06 יום ג'. אכן בתאריך זה הגיע אלינו מתקין בשם יוסי וביצע את ההתקנה. בהתקנה היו מספר ליקויים כמו התקנת הדלת בארון לא תקינה. המתקין חיבר את הדלת עם ברגים ארוכים יותר שיוצאים לדופן שפונה לדלת הכניסה לחדר וכן לא סופקו לו מספר מדפים כפי שמופיע בתוכנית. בנוסף המתקין היה צריך לקחת מידות קירוי הגג (הדבר היחיד שסוכם שיתבצע לאחר ההתקנה הראשונה). המצב כעט הוא שיש לי ארון עם דלת שתפוסה לדופן הארון ושהברגים בולטים (אשתי כבר נשרטה מזה) הארון עומד על שיפוע (חתיכת פלסטיק משופע שיוצא מתחתית הארון) כי לא סיימו את ההתקנה, ומספר מדפים שחסרים. המתקין אמר לי כי ייצרו איתי קשר להמשך התקנה. ראוי לציין כי שילמתי את מלא הסכום לחברה ולמתקין.
מפנייה למחלקת השרות לאחר שבועיים וחצי, מתברר שהפתעתי אותם והם לא ידעו שיש אצלי המשך עבודה. לאחר שהתפרצתי עליהם נאמר לי כי המתקין שהיה אצלי יצא לחופשה ארוכה ולא העביר את המידות של התיקרה ואת הליקויים. הם ביקשו לשלוח אלי מודד שיראה מה חסר ושיקח שוב את מידות התיקרה. לגבי המועד הם רצו לקבוע איתי שבועיים קדימה. לא הסכמתי ולאחר שהתעקשתי נאמר לי כי יצרו איתי קשר ביום למחרת. כמובן שלא התקשרו אלי ונאלצתי לחזור אליהם לאחר יומיים. נאמר לי כי אין צורך שהמודד יבוא וכי מתקין אחר דיבר עם המתקין שהיה בביתי ויש לו את כל הנתונים. נאמר לי כי ההתקנה תתבצע בשבוע הבא ביום שלישי או רביעי (9-10.1.07) כמובן שלא חזרו אלי ונאלצתי להיתקשר לשאול מה קורה בתאריך 10.1.07. נאמר לי כי יש בעיה במידות של התיקרה והם דנים על כך. הבחורה משרות הלקוחות לנה שמה כמו תמיד אמרה לי שיחזרו אלי וניתקה.

עד מועד זה לא ידוע לי מתי יגיעו אלי להשלים את ההתקנה.

עוד באותו היום 10.1.07 חזר אלי אבי עם תשובה:
אורן שלום קבלתי את מכתבך
אכן אין סיבה לסחבת
לצערי הוחלפו מספר בעליי תפקידים במשרד והטיפול חורק בלקוחות
יודעתי כעת מבטיח אני לך טיפול מהיר
נשתמע כבר מחר לתאום

מאחר ולא השתנה שום דבר הן ביחס והן בשרות שלחתי מייל נוסף למר אבי בתאריך 23.1.07 :
ברצוני לידע אותך בהמשך המסכת.
לאחר תשובתך חזרו אלי לאחר יומיים 12.1.07 וקבעו איתי התקנה ליום שלישי 16.1.07 לשעה 16:00.
באותו יום התקנה בשעה 13:00 קיבלתי טלפון שאומר כי לא יגיעו אלי מכיוון שיש עדין בעיות בנוגע לגג. שוב פעם מודיעים לי על אי הגעה ביום ההתקנה.
נאמר לי ע"י לנה כי יצרו עימי קשר בהמשך.
ביום שיש 26.1.07 התקשרה אלי שוב לנה מהשרות שלכם ואמרה שאתם רוצים לשלוח לי מודד שוב. ולא קבעה איתי מועד. נאמר לי כי זה יתואם איתי בהמשך.
ביום שלישי 23.1.07 התקשרתי לשרות של מי שי. נאמר לי כי המתקין שהיה בבית שלידי (חמי וחמתי) היה צריך ליצור עמי קשר וכנראה שלא יצר.
לנה אמרה שתחזור אלי.


אבי/שירלי - האם זה היחס לכל הלקוחות שלכם ?
כשמכרת לי את הארון הית נחמד מאוד ואמרת לי כי אין בעיה לעשות תיקרה כמו שאני מבקש ואפילו ציירת לי איך אתם עושים את החיבור בין הפלטות בתיקרה.


לידיעתך:
דלת הארון לא נסגרת כראוי. נאמר לי ע"י המתקין כי יש לשים מגנט כדי לתפוס אותו.
המתקין תפס את דלת הארון עם ברגים ארוכים יותר שיוצאים מהדופן של הארון לכיוון הכניסה לחדר הארונות. המתקין אמר לי כי זה זמני כי הוא ישים שם פלטה שתכסה את זה.
הארון עומד על משולש לבן שמיצב את הארון. המשולש בולט.
ביום ההתקנה היו חסרים מספר מדפים.
אין תקרה.

לאחר כמה דקות קיבלתי תשובה מאבי במייל:
אין בעייה בתקרה
מאחר ולאחר ההרכבה לא לקחו זאת בחשבון אני מבטיח לך כי מחר מנהל המפעל שלי יגיע אילך ויתכנן את הסגירה
היה צריך לעשות זאת מראש
מאחר וזה סוכם זה יבוצע
צר לי אך הוחלף מתכנן בחודשים האחרונים ומסתברים מעט תקלות בחפיפה מבטיח אני לך כי בשבוע הקרוב נסיים הכל



בתאריך 7.2.07 הגיע אלי מתקין אחר מהחברה. הוא התקין את התיקרה. המדפים שהוא הביא לא היו במידה הנכונה ולכן הוא נאלץ לקחת אותם שוב. הוא בכלל לא ידע שיש בעיה בסגירה של הדלת ולכן לא הביא איתו פלטת עץ לסגירת הצד של הדלת ולא הביא מגנטים. לטענתו לא נאמר לו בחברה על בעיה זו. בשורה תחתונה מה שהותקן היה רק התקרה וסגירות של רווחים מהקיר. לפני שהוא עזב נאמר לי כי המשך ההתקנה יהיה בתקווה ביום שישי הקרוב או בשבוע הבא.

ביום שני ה- 12.2.07 התקשרתי ללנה מהשרות כדי לדעת מתי אותו מתקין יגיע אלי. נאמר לי כי המתקין שהתקין לי את התקרה לא יגיע אלי אלא המתקין הראשון שהיה אצלי צריך לבוא אלי. כי הוא קיבל כסף על ההתקנה והוא צריך להשלים את העבודה. ביקשתי לדעת מתי, לנה אמרה שלא השבוע אלא בשבוע הבא והיא תתקשר אלי.

בתאריך 20.2.07 התקשרתי ללנה לבדוק מה קורה. היא לא ידעה מה להגיד לי אמרה שתבדוק ותחזור אלי עד סוף היום.
התקשרתי לחנות מי שי בראשל"צ כדי להודיע כי אני מתכוון לגיש תביעה. בטלפון ענתה לי סרינה שביקשה ממני את הטלפון ואמרה שתחזור אלי.
אכן סרינה חזרה אלי ומסרה כי יבואו אלי ביום ראשון 25.2.07 להמשך התקנה.


נמאס לי מהשרות והטירטורים של חברת מי שי.
החלטתי שאעשה צעד זה כדי שלקוחות אחרים יזהרו מהחברה הזו.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על אובדן ימי עבודה ועוגמת נפש פתרון נדרש :

מי שי שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל כללי שם ותפקיד:
ללקוח הובטחה סגירה על ידי המרכיב ( לא היתה בהזמנה ) המרכיב בזמנו החופשי יעשה זאת
2 מדפים לקצר מידה יטופל בשבוע קרוב
כמו כן יש לזכור שהלקוח דחה את קבלת הסחורה גם
מעבר לכך בגלל שינויים פרסונלים הלוקח קיבל את העבודה ללא תקרות כפי שסוכם מאחר ולזה היה צורך במדידה לאחר התקנה ראשונית
תגובה:
עד שבוע יקבל את 2 המדפים
לגבי הסגירות לא מופיע בהזמנה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה