פרטי התלונה

תלונות מי שי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איך נפלתי בפח של מי שי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 04/03/07 הזמנתי מהחברה ארון TV, כאשר הובטחה לי אספקה בתוך 14 יום. לאחר ששילמתי את כל הסכום במזומן (חלק קטן באשראי בשלושה תשלומים), ביום חמישי 20.03.07 הגיעו להרכיב לי את הארונות, והתברר כי המגרות והדלתות הגיעו לא לפי ההזמנה, והמרכיב לקח אותם איתו בטענה שיצרו איתי למחרת קשר מהמפעל לגבי אספקה של דלתות ומגרות. השיחה המיוחלת לא הגיעה, ולאחר שיצרתי ביוזמתי קשר עם החברה אמרו לי כי האספקה תהיה ביום רביעי או חמישי (28 או 29 למרץ 2007) לאחר שביקשתי חופש מהעבודה והמתנתי בבית, לא הגיעו המתקינים, לא ביום רביעי ולא בחמישי ונאמר לי כי האספקה תבוצע במהלך חול המועד. גם בחול המועד לא הגיעו אלי ולאחר אינספור טלפונים אל החברה, הובטח לי כי מיד לאחר חול המועד הארונות יגיעו כלומר ביום רביעי 11/04/07. למותר לציין כי הדלתות לא הגיעו. בתאריך 17/04/07 תואמה לי אספקה של הדלתות בין שעה ארבע לשש. בשעה אחת וחצי התקשר אלי המתקין מהדרך לשאול אם אני בבית. יצאתי מהעבודה במונית כדי להגיע בהקדם. הוא הגיע לאחר שעתיים. וכשהגיע המתקין שאל אותי "איפה המגרות?" התברר כי לא שלחו מהמפעל את המגרות . בשלב זה דיברתי טלפונית עם דורון מנהל החנות בבאר שבע על מנת שיגיד למתקין לפרק את הארונות ולבטל את העסקה. ושאלתי איך אני מקבלת חזרה את הכסף. דורון אמר לי "את יודעת שזה לא יקרה". הובהר לי שאין לי אפשרות לקבל את כספי בחזרה ולבטל את העסקה.

למחרת הגיעו המגרות במקום בשעה חמש, כפי שהובטח לי, בשעה שמונה ורבע בערב. בטלפונים לחברה בשיחותיי עם מנהל החנות בבאר שבע, דורון, הובטח לי פיצוי. (אורלי הוסמכה על ידי דורון לטפל בנושא הפיצוי והובטח לי שתשלח אלי מראת גוף בעלת מסגרת בגוון זהה לזה של הארון.
נכון ל- 02/05/07 טרם יצרו איתי קשר בנוגע למראה, לא לתאם אספקה ולא שהיא הגיעה. ביום רביעי 09/05/07 התקשרתי ביוזמתי לאורלי, ונאמר לי שהמראה כאן ואת יכולה לבוא לקחת - למרות בקשתי שיביאו לי את המראה הביתה, התעקשו בחברה שהם לא יעשו הובלה של המראה. כשנסעתי לחנות ביום שני 14/05/07 עם נהג המונית, התברר שהמראה לא נכנסת למכונית, ויש צורך לקפל את המושב, כמובן שנהג המונית רצה תוספת תשלום עבור ההובלה וגבה ממני 30 ₪ במקום 18 המקובלים. כמו כן, כשלקחתי את המראה התברר שאין לה מתלה, או סידור תליה כלשהו מאחורה. שאלתי את אורלי מהחנות כיצד אמורים לתלות אותה, והיא לא מצאה תשובה. מכיוון שאחת המגירות של הארון שבורה ויש צורך לתקנה, ממילא נפתחה עבורי קריאת שרות והסיכום שלי עם אורלי היה שהיא תיתן הוראה למתקין לשים לי את המראה על הקיר כשיבוא לתקן את המגרה.
למותר לציין את אכזבתי מחברה אשר גובה סכום כפול עבור הארון מכל חברה אחרת, ובסוף גם לא נותנת שרות כמו שצריך, וגם מספקת ארון שהמגרות לא יושבות במקום. ושבחברה כזו מנהל חנות משיב ללקוחה "תירגעי, את סתם עושה מזה עניין, כולה ארון".

ברצוני לדרוש פיצוי על עגמת הנפש שנגרמה לי, על יומיים וחצי של הפסד עבודה, שחיכיתי בבית, על אינספור שיחות הטלפון, על הגב שנתפס לי עקב סידור בלתי פוסק של הארונות וניקוי המדפים הפתוחים בעקבות סופות החול. יש צורך להוסיף את הסכום של המוניות והובלת המראה.
גם אבדן ימי עבודה סוג הנזק :
תבעתי את החברה בתביעות קטנות פתרון נדרש :

מי שי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה