פרטי התלונה

תלונות מי שי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון ליקויים וחוסר התיחסות נושא התלונה:
חיון קובי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשנו שולחנות, שידות וארונות לשני חדרי ילדים.
המוצרים הגיעו עם פגמים, לאחר כחודש מנהל צוות אבטחת האיכות של החברהל בחון את הליקויים ומילא דו"ח ליקויים. בינהם נזכיר החלפת פלטת שולחן, כיוון דלתות ותיקון פיצוץ בקיר שנעשה תוך כדי התקנה.

לאחר חודש נוסף הגיע לתקן את הליקויים, ביצע רק חלק, לא החליף את הפלטה, לא כיוון דלתות, השאיר את המגירות לא תקינות ולא תיקם את הפצוץ בקיר.

הלך ולא עידכן מתי יגיע להשלים את הליקויים.

מאז אני רץ אחרי החברה, משאיר הודעות למנכ"ל והוא לא חוזר, לא מצליח לקבל תאריך בו יגיעו אלי להמשיך התיקונים.

היחס הטוב לפני התשלום החליף את עצמו ליחס של ניתוק טלפונים, התחמקויות ושקרים

כספי, בזבוז זמן, זלזול סוג הנזק :
תקיון כל הליקויים, פיצוי כספי על בזבוז הזמן ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

מי שי שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מנהל כללי מי שי שם ותפקיד:
אנא שלח לי מספר טלפון ופרטים לדואר [email protected]
יטופל
תודה אבי
תגובה:
אבדוק במקביל את התלונה ולמה לא תואם טיפול
נשמע לי תמוהה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה