אספקה של ארון לא תקין, שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 26 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נמל תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי ארון לחדר שינה בהזמנה אישית בעלות של אלפי שקלים. המתקין הגיע באיחור רב, היה אלים מילולית ואגרסיבי, לא הצליח להתקין את הארון וטען שהזמנתי גודל שאי אפשר להתקין. מאחר והיה אצלי מודד של החברה התעלמתי מהטענות. הוא ניסה על דעת עצמו להזמין לי יחידה בגודל אחר, סרב לאפשר לי לדבר עם בעל החברה או עם האדם ממנו רכשתי את הארון, לא הראה שום רצון למצוא פיתרון הולם ובאופן כללי נתן שירות לקוי ותוקפני. ביקשתי ממנו לעזוב את הבית לאלתר והוא השאיר אחריו חצי ארון,לכלוך ובלאגן גדול. אחרי שפניתי לחברה טלפונית מיוזמתי יום אחרי, הם התנצלו והבטיחו לשלוח לאלתר מתקין אחר עם פתרונות. עד עכשיו אני מחכה לטלפון המיוחל.
|
ועלבון, וזמן יקר וכסף |
סוג הנזק : |
מתקין אחר, מעשי ובעל פתרונות, עם נגישות ליצרן או לבעל החברה ובעיקר נעים ומנומס. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|