פרטי התלונה

תלונות מי שי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה גרועה, אי טיפול בבעיות ויחס מזלזל נושא התלונה:
בריוזקין אביגיל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
צומת בילו כתובת:
צומת בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים הזמנתי מהחברה רהיטים לחדר הכוללים ארון הזזה, שולחן+מגירות, מדפים וכוורת עם דלתות זכוכית. בתחילה ההזמנה נלקחה ממני ורק לאחר חודש הודיאו לי כי אין צבע זה במלאי, לאחר ההזמנה החדשה שבוצעה, ורק אחרי חודש נוסף כשהתקשרתי לברר מה קורה, הודיעו לי שגם ההזמנה החדשה אינה קיימת במלאי. כאשר סוף סוף נמצא הצבע שקיים במלאי, החברה איחרה באספקת הרהיטים (במקום חודש זה לקח כחודשיים). המתקין הגיע בשישי בבוקר, עם התראה של כמה שעות (התקשר להודיע על הגעתו ביום חמישי ב11 בלילה), עבד לבד וסינן את שותפו לעבודה בפלאפון. הוא שכח כמה מדפים וכמה דלתות והבטח להביאם בשבוע שלאחר מכן, הוא הביא אותם רק לאחר כחודש ולאחר המון שיחות טלפון. הרהיטים הותקנו בצורה עקומה, כל הדלתות על הרהיטים עקומות, בנוסף המתקין שבר 5 דלתות זכוכית, שגם אותן הבטיח להביא אולם עד כה לא סופקו דלתות אלו, גם לאחר פנייה למשרד הראשי ולראש מחלקת שירות לקוחות. לאורך כל התקופה ראש מחלקת שירות לקוחות דיברה איתי בצורה מזלזלת, הבטיחה עשרות פעמים לחזור אלי או לשלוח אלי נציג שיעריך את הנזק וכן מספר פעמים טרקה לי את הטלפון בפנים, אולם גם זה לא טופל עדיין. עברו כשנתיים וטרם קיבלתי את כל הסחורה (ששילמתי עליה מראש טרם האספקה, לפי דרישת בית העסק).
וגם בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

מי שי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה