פרטי התלונה

תלונות דלתות חמדיה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייסות לפתיחת תלונת ליקוי בהתקנת 10 דלתות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה5.5.16 הותקנו בבייתי החדש 10 דלתות של חברת חמדיה שנרכשו ישירות מהחברה והותקנו ע"י מתקין של החברה.

לאחר כחודשיים החלו הדלתות לזוז ומחציתם אינם נסגרות כראוי.

פניתי לפחות 10 פעמים טלפונית ע"פ תעודת האחריות שניתנה לי מנציג החברה בסיום ההתקנה וטלפון המופיע על גבי התעודה.
בכל הפניות לאחר המתנה מרובה הפנו אותי לאיזשהו בוריס שלעולם לא נמצא ותמיד הובטח שיחזור אליי...אני כבר כמעט 5 חודשים אחרי אף אחד לא חוזר!

תוהה אני אם פשוט הם ממתינים לתגובה לתום תקופת האחריות.
בכל מקרה התלונה היא על שירות האחריות, לא ייתכן שלא ניתן לקבל שירות אחראיות, לא ניתן להתקשר עשרות פעמים ופשוט לחכות שמשהו יחזור, שטענתי זאת בפני הנציגה טענה, שאין לה מה לעשות ורק בוריס מטפל בזה (אין לי מושג מי זה הבוריס הזה).
לא נראה לי ראוי ולא ניראה לי שיטה למתן שירות


אשמח לתגובת החברה בנדון ולתיקון הליקויים.
אין תיקון ליקוי התקנה סוג הנזק :
ביקור מתקין ותיקון ליקויי ההתקנה של הדלתות פתרון נדרש :

דלתות חמדיה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה