פרטי התלונה

תלונות דלתות חמדיה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דלתות פגומות ויחס מזלזל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשנו מספר דלתות מדלתות חמדיה לאחר בירור מעמיק בשוק, הוצאנו את מייטב כספנו על מנת להנות מדלתות איכותיות והופתענו לגלות לאחר ההתקנה (מול המתקין באותו רגע) כי קיבלנו דלתות מתחת לכל ביקורת, כל המשקופים השמאליים פגומים-מה שאומר שהם חתכו את המשקופים בצורה חובבנית וחסרת ניסיון, דלתות שרוטות, אחת הדלתות שבורה בפינה והדביקו עליה חתיכה, הביאו לאחת הדלתות ידית שמעולם לא ביקשנו, בכל אחת מהדלתות המוזמנות קיימת בעיה זו או אחרת. פנינו לדלתות חמדיה על מנת לקבל עזרה בנושא, ניעננו בתגובות מזלזלות, חוסר רצון לעזור ושלחו אלינו כביכול בלית ברירה נציג מטעמם על מנת שיבחון את התקלנות מקרוב, אותו נציג הסתכל אך ורק על דלתות בודדות מתוך הדלתות הקיימות בצורה שיטחית, חסרת נסיון ומזלזלת. לאחר שבועיים של המתנה מייגעת לתשובה, אני זו שייזמתי את שיחת הטלפון על מנת לברר היכן זה עומד. הוחלט שהם סומכים על הבודק שבדק את הדלתות והוחלט שרק דלת אחת תוחלף (!!!) ויעשו תיקונים למשקופים. מיותר לציין שתשובה זו ממש לא סיפקה אותי מכמה סיבות, האחת, קיבלתי מוצר פגום לאחר ששילמתי טת מייטב כספי, מדוע עלי לקבל פגם ותיקון ולא דלת ומשקוף כמו שצריך???? השנייה דלת אחת מתוך 7 דלתות שכולן פגומות, כאשר זורקים אןתי מאחד לשני ואף אחד לא מספיק מקצועי כדי לתת את התשובה במקום-לא מקובל עלי בכל דרך שהיא. הם לא מעוניינים לבטל לי את העיסקה ולא מעוניינים לפתור את הבעיה. אני ממליצה בחום (!!!) לא להתקרב לדלתות חמדיה!! השירות שלהם מתחת לכל ביקורת, האיכות ש המוצר פגומה, הם לא לוקחים אחריות על טעויות שהם עושים ומצפים שהלקוח ייספוק את הטעויות שלהם. אי לכך ובהתאם לזאת הם הולכים לקבל תביעה רצינית וסביר להניח שהם יפסידו הרבה מעבר למה שהם חושבים.
בברכה, לבנה שטרית.
איכות מוצר ירודה, עוגמת נפש וזלזול סוג הנזק :
החלפה של כל הדלתות והמשקופים פתרון נדרש :

דלתות חמדיה שירות לקוחות

, תגובה:
אסף צוק תפ"י שם ותפקיד:
המתלוננת לא ביצעה עסקה כל שהיא מול דלתות חמדיה ולא שלמה סכום כל שהוא לדלתות חמדיה.
כל ההתנהלות כולל ההסכם,לקיחת המידות,האספקה וההרכבה היתה בין המתלוננת ל "רעף או עץ " שאליהם היתה אמורה להשלח התלונה.
רעף או עץ כלקוחה של דלתות חמדיה שלחה תלונת לקוח בגין הדלתות שהם שלחו למתלוננת.
נציג מהמפעל נשלח לבדק את התלונה ומצא שיש בעיה בחיתוך של הדלתות בתחתית ניסור לא נקי ורצה לבצע את התיקון הנדרש.המתלוננת היא זו שסרבה לאפשר תיקון זה.
יצוין בנוסף שהמתלוננת הזמינה דלתות בחיפוי פורניר טבעי, דלתות אלו מטבעם כיוון שהם מפורניר טבעי שונות הן בגוון והן במרקם.
לא ניתן להזמין דלתות בחיפוי טבעי ולאחר מכן להתלונן שאינן זהות או שיש להם "עינים"חלק מהמרקם הטבעי של העץ.
התלונה אינה ענינית ואין נסיון אמיתי לפתור את הבעיה ואת הטעון תיקון.
כפי שהמתלוננת כותבת "הם הולכים לקבל תביעה רצינית וסביר להניח שהם יפסידו הרבה מעבר למה שהם חושבים " סוף ציטוט".
לא ברורה לנו מטרת הפניה לאתר תלונה אם הכונה היא לפנות לתביעה משפטית
בכבוד רב אסף צוק
תגובה:
הפתרון יהיה אפשרי אם המתלוננת תבין מול מי בוצעה העסקה כמו כן נדרשת הבנה של סוג המוצר ותכונותיו פורניר טבעי

והכי חשוב להתלונן מתוך רצון לפתור את הטעון תיקון ולא למלא את הדף בתלונות סרק מול הגופים הלא נכונים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה