פרטי התלונה

תלונות amg מודלים כלכליים

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול רשלני בתיק שלי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לבונטין 30 תל-אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת AMG מתמחה ביעוץ כלכלי בלקיחת משכנתא לפרטיים ונותנת במסגרת השירותים שלה, ליווי צמוד עד לחתימה על המשכנתא כולל רישום טאבו/רשם משכנתאות אשר אמור לחסוך ללקוח זמן יקר וריצות מיותרות. המטרה שלקוח יבוא לבנק רק לחתימות בגין לקיחת משכנתא.

ברצוני להתלונן על ניהול החברה שלפי דעתי מרושל ואינו רציני ואינו אחראי. תהליך לקיחת משכנתא שלי היה ארוך מהמשוער (כחודשיים וחצי) בגלל בעיות רישום הנכס. פעימיים באותה תקופה ניסיתי לברר מה קורה עם התיק שלי במשך 4 ימים ולא קיבלתי תשובה. מנהלות התיק (שהיו לי 2 כי אחת עזבה) יצאו לחופשות/היו חולות ואף אחד בחברה כשהתקשרתי לא יכל להפנות אותי למישהו שמחליף אותן ומטפל בתיק שלי. 4 ימים אני השארתי הודעות אצל אנשים שונים ולא החזירו לי תשובה. וזה קרה פעמיים באותה תקופה של חודשיים.

בסופו של דבר בעיות הרישום נפתרו והגיע זמן ללכת לבנק. לפני שיצאנו לחתום, ידענו שיש לשנות את תמהיל המשכנתא שלנו (בחירת מסלולי משכנתא) כי EMI לא אישרה לנו לקחת הלוואות לטווח קצר. יומיים לפני שאני בבנק, ביקשתי ממנהלת התיק שלי לשלוח לי את המסלולים החדשים שAMG ממליץ כדי שנוכל לראות האם הם מתאימים לנו וגם היינו צריכים לקבל עדכונים על ריביות, כי עבר הרבה זמן מאז אישור תמהיל אחרון. למרות ההבטחות של מנהלת התיק, הגענו לבנק ללא ידיעה מה התמהיל המאושר. להפתעתינו פקידת בנק הגישה לנו תמהיל אותו הרכבנו בפגישת יעוץ ראשונה בבנק עם התנאים ההתחלתיים שאז בנק הציע לנו (עוד לפני שAMG נכנס לסיפור). ז"א שאף אחד לא התענין מה קורה עם הפרט הכי חשוב בלקיחת משכנתא ודבר שAMG הכי גאה בו – יעוץ בבחירת מסלולי משכנתא.
אני כבר לא ארחיב את הדיבור, לגבי ביטוח שגם AMG אמורים היו לטפל ולשנות לפי תמהיל החדש המאושר. כלומר המשפט, שהלקוח בא לבנק רק לחתימות לא התקיים ועברו אליי רגעי איוש גדולים וכבדים בכל התקופה הזו. אומנם לא רצתי ממקום למקום, אך אם הייתי קונה בAMG רק יעוץ כלכלי ושאר עושה דרך שליחים, אולי העלות היתה הרבה יותר קטנה והעיקר הכאב ראש הרבה פחות חזק.
הכי מאכזב ששלחתי מכתב תלונה למנכ"ל החברה עם העתק ליועץ שלי ולאחר שבוע לא קיבלתי שום תגובה מהם, כאילו הדברים לא קרו לעולם.
מאכזב, מאכזב, מאכז.....
עוגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות המנכל פתרון נדרש :

amg מודלים כלכליים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה