|
|
|
|
|
|
גבייה שלא לצורך< |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 נובמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לסאגה שלנו המתמשכת מאז שהסתיימה הפוליסה שלי בסוף יולי ובהמשך לשיחתנו בה הובטח לי כי
חשבוני יזוכה בסכומים שחויבתי שלא לצורך ע"י מנורה, הנני מעוניין לבטל את הפוליסה שלי אצלכם מאחר
וככל שחולף הזמן אני רואה ש AMG הינה חבורה של נוכלים, ששירות ללקוח הוא בגדר המלצה בלבד.
אני מאוכזב קשות לנוכח העובדה:
1 שטרם קיבלתי זיכוי של 3 חודשים בסך 2*125+(125-85)=290 (עברו כבר למעלה מחודשיים וחצי) בגין חודשיים שלא לצורך ובגין הפרש בחודש ביטוחי
2 לא זו בלבד: אלא שלאחר חידוש הפוליסה שלי שלפי פרמיה שנתית אמורה לעמוד על 1050 ש"ח
לפי 10 תשלומים של 105 , אני מוצא את חשבוני מחויב בסך של 114.
מה נהיה מכם????.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
amg מודלים כלכליים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|