פרטי התלונה

תלונות ש.רפפורט נגב קרמיקה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:



לכבוד: שרות לקוחות נגב/ הנהלה

הנדון : שירות לקוי , וחוסר שביעות רצון ללקוח אייל ישראל


אני הלקוח אייל ישראל הזמנתי מנגב ציוד בכדי לשפץ את ביתי, תואם איתי מראש שהציוד יגיע בתאריך ה- 31.8.09 בשעות הבוקר , לאחר שהציוד הגיע התברר לי על ידי הפועל שלי שהאמבטיה שהזמנתי חסרה והוא לא יכול לרצף בלי האמבטיה לאחר ברור מול שירות לקוחות התברר לי שהייתה טעות ושכחו להעמיס את האמבטיה בינתיים הפועל ישב וגבע ממני כסף בזמן שהוא לא יכול לעשות כלום
יום למחרת ב- 1.9.09 הפועל שלי פותח את אריזות הקרמיקה ומגלה שישנם צבעים שונים וגדלים שונים של הקרמיקה ברוב החבילות מה שגרם לפועל לשבת עוד יום בחיבוק ידיים וגרם לי לשלם לפועל כסף בזמן שהוא לא עושה כלום .
לאחר שיחה נוספת עם שירות הלקוחות של נגב הודיעו לי שהם מתנצלים על הטעות (דבר שלא עזר לי בכלל ) הודיעו לי שמחר ה- 2.9.09 מחליפים את הקרמיקה.
הפועל שלי הודיע לי שהוא גובה ממני כסף על כך שהוא צריך להביא עוד עובדים כדי להחזיר את הקרמיקה הישנה ולקחת את החדשה דבר שעולה לי - 500 ₪ (חייב לציין שבהתחלה שאמרתי את זה בשירות לקוחות זה לא בדיוק עניין אותם רק אחרי צעקות ועצבים הם הסכימו לשלם את ה- 500 ₪ וגם הזיכוי יגיע רק בשלבים מאוחרים יותר אבל בינתיים אני מוציא את הכסף מהכיס שלי בכדי לתת לפועל ) ובאמת הגיע המוביל עם הקרמיקה ,רק שהגענו למסקנה שזה לא יכול להיגמר עם נגב בטוב ובקצת עצבים ולכן וכשהוא הגיע הוא התחיל לצעוק ולהשתולל על הפועל שלי למה הוא לא העלה לו קודם את הקרמיקה הישנה צעק עלי על הלקוח כמו משוגע בטלפון הודיע לי שהוא משאיר את הקרמיקה על המשאית ולא מוכן לפרוק את הקרמיקה ואמר לי שהוא נוסע לא מעניין אותו השיפוץ שלי בכלל וזה דבר שלא מקובל על הדעת שאני צריך להתווכח עם נהג שלא מוכן לבצע את העבודה שלו (לנהג קוראים יחיה) אבקש לטפל בנושא לגביו.
אני חייב להוסיף שכשהזמנתי מנגב קרמיקה ציפיתי לטופ של הטופ יכולתי ללכת לקנות במקומות זולים בהרבה ואולי לקבל אפילו שירות יותר טוב הלכתי לנגב קרמיקה מהסיבה הפשוטה שאתם מקום עם שם טוב אך לצערי הרב אני לקוח שיוצא ממש לא מרוצה ויש לו רק הרבה דברים רעים לומר על החברה שלכם ועל ההתנהלות אני לא מאמין שיכול להיות כל כך הרבה טעויות בלקוח אחד,אני שילמתי לנגב ממיטב כספי אבל יותר יקר מהכסף זה עולה לי בבריאות ובעוגמת הנפש.

מכתב זה נרשם בכדי שתבינו את גודל האכזבה שלי בתור לקוח, ובמשפחתי מתלבטים עכשיו לגבי שיפוץ בחלומות אלמוגי ביינכם לבין טופולסקי תהיו בטוחים שדברים טובים הם לא חושבים עליכם .
ממתין לתגובתכם במהרה.


בברכה :

אייל ישראל

0576677500
ועוגמת נפש סוג הנזק :

ש.רפפורט נגב קרמיקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה