פרטי התלונה

תלונות דפנה לוינסון

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין זיכויים בסוף עונה. מותר להחליף תוך שבועיים. לא מצאת משהו הולם תוך שבועיים- העניין אבוד נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ביום א' שעבר ה-13.5.07 בקרתי בחנותכם בקניון גבעתיים וקניתי שני זוגות מכנסיים במסגרת מבצע "שני זוגות ב-450 ש"ח". כשהגעתי הביתה מדדתי שוב את המכנסיים וזוג אחד נראה לי לא הולם. קנייה לא מוצלחת. קורה. למחרת אצתי לקניון כדי להחליפו אך לא מצאתי שום דבר מתאים. ביקשתי מהמוכרת שתוציא לי זיכוי, מאחר ולהחליף ניתן רק שבועיים לאחר הקניה. המוכרת הודיעה שאינה יכולה להוציא זיכוי ואני ייחסתי זאת ללחץ הרב שהיה בחנות באותו יום (stock day") .הודעתי שאחזור מקץ כמה ימים. היום חזרתי שנית ושוב לא מצאתי שום פריט הולם על מנת להחליפו במכנסיים שלא נשאו חן בעיני. שוב בקשתי מהמוכרת, רויטל זרחיה, להוציא לי זיכוי מכיוון שנותר רק שבוע עד לפקיעת מועד האולטימטום (קרי- הזכות להחלפה). רויטל הודיעה שמדיניות הרשת הינה לא להוציא זיכוי במבצעי סוף עונה, "זה כתוב על החשבונית. בעיה שלך שלא קראת". כשניסיתי לפנות למצפונה וציינתי שאת הזוג השני קניתי לאחר שיכנוע מסיבי מצידה היא הודיעה לי "שלא הכניסה יד לארנק שלי ושלפה משם את כרטיס האשראי". כך במילים אלו ממש. לאחר דקות ארוכות של שוטטות מצאתי כמה חולצות שיכולות לבוא בחשבון- אבל אז הודיעו לי שאין מידות. לידיעתכם- ברשתות אחרות, בהם המוכרים קצת יותר איכפתיים, מציעים לחפש את המידה הנכונה בחנויות אחרות ברשת. אולם אצלכם- דממה. שני מוכרים בחנות- העלמה מזרחי והעלם עופר גונן- לא מנסים להציע שום פתרון. נהפוך הוא האדישות חוגגת.

אני שואלת-
1. מילא, שבמדינה שלנו, בניגוד למקובל בארצות המערב, לא ניתן להחזיר מוצר ולקבל כסף חזרה. מדוע אי אפשר לקבל זיכוי? זו נראית לי הנחיה שרירותית ובלתי מתקבלת על הדעת. אז מה אם מדובר בסוף עונה. כספי שווה באותה מידה , בין אם הוא בסוף עונה ובין אם לא.
2. מדוע רשת שמתיימרת למצב עצמה גבוה (כך אני מקווה...) מעסיקה מוכרות שזוהי רמת השיח שלהם?
3. האם כדאי לרשת להפסיד לקוחות בגלל נוהל שרירותי שניתן בקלות לעקוף אותו? הרי לא בקשתי כסף חזרה , אלא רק זיכוי שאוכל להשתמש בו בעתיד , כאשר אמצא משהו הולם, לי או למי ממקורבי.
4. ושאלה אחרונה- אי אפשר להתאמץ קצת ולבדוק אם ניתן להזמין את החולצה שמצאתי במידה הנכונה?

צר לי מאוד כי כך אתם מתנהלים. תבונה שיווקית בוודאי אין כאן. אני הפסדתי כ- 200 ש"ח, אבל אתם עלולים להפסיד מוניטין וגם את החברה. חבל.

רלי פנחס,
גבעתיים.
טל'- 050-5863028
כספי סוג הנזק :
מבקשת זיכוי- או שיזמינו לי פריט מסוים מחנות אחרת ברשת. פתרון נדרש :

דפנה לוינסון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה