פרטי התלונה

תלונות דפנה לוינסון

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום וטיפול לא נאות בתלונתי נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
יהושוע בן נון 79, ת"א כתובת:
הנהלה ראשית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי שמלה ברשת hdl, על השמלה לא היו הוראות כביסה כנדרש, כבסתי את השמלה בכביסה ביד, ואז התברר כי השמלה התכווצה בצורה משמעותית. (מאחר שאיני לובשת שמלות קצרות מאורך מסויים, הרי שלמעשה לאחר שהשמלה התכווצה לא יכולתי ללבוש אותה).
הבאתי את השמלה לסניף hdl והוא הועבר למעבדה. לאחר מס' ימים התקשר אלי הילה משירות הלקוחות ואמרה לי כי מאחר ובבדיקת המעבדה נמצא כי השמלה אכן התכווצה, באפשרותי לגשת לחנות ולקבל שמלה חדשה זהה, תוך הבטחה כי דבר דומה לא עתיד לקרות בשמלה נוספת זהה מאחר וככל הנראה הפגם הוא רק בשמלה הזו.
פניתי להילה לאחר שנסעתי במיוחד לסניף מלחה ושם לא מצאתי שמלה זהה וגם לא בגד אחר מתאים ובקשתי לקבל את כספי בחזרה. הילה סירבה להשיב לי את כספי והבטיחה כי אזוכה במחיר השמלה אך סירבה לתת לי זיכוי בכתב אלא רק בע"פ. לאחר דין ודברים "הואילה" הילה לתת לי זיכוי בכתב אם אגש במיוחד בשביל כך לחנות (היא סירבה לשלוח לי בדואר).בחנות סירבו לתת לי זיכוי, בניגוד לסיכום עם הילה, ואולם לאחר שדברו איתה ובקשו ממני לשוב בעוד חצי שעה, הסכימו לתת לי זיכוי. דא עקא, שתלאותי טרם הסתיימו. בניגוד להבטחתה כי הזיכוי יהיה תקף לשנה, הזיכוי היה תקף לחודש אחד בלבד. (למעשה תוקפו כבר פג ) הילה אמרה כי היא מוכנה להבטיח בע"פ כי לזיכוי יש תוקף של שנה, אך היא אינה מוכנה לתת שום דבר בכתב. אני סבורה כי אם רכשתי מוצר שהתברר כפגום, ואם החנות אינה יכולה לספק לי מוצר זהה חליפי, הרי שעליהם להשיב לי את כספי. כמו כן איני רואה משמעות בהבטחות שנמסרות בע"פ, אך בעל העסק אינו מוכן לעמוד מאחוריהם בכתב.... ובטח ובטח שלא להעביר אותי מסע תלאות, שכל עווני הוא שרכשתי שמלה בחנות זו.
בשיחה היום טענה הילה טענה חדשה, לפיה השמלה התכווצה "רק מעט" ולכן הם אינם משיבים לי את כספי. אם כך, שיחזירו לי את השמלה או לחילופין שיעבירו לי את דו"ח המעבדה על מנת שאוכל להוכיח את טענתי בערכאות המתאימות.
בקשתי בשיחת טלפון לקבל את כספי בחזרה נדחתה בעל ידי הילה באומרה ש"כאש מאני לא תקבלי ממני" (כך במקור).
אודה על טיפול בתלונתי, שמרית גיטלין
כספי סוג הנזק :
השבת הכסף תמורת המוצר הפגום שהושב לחנות פתרון נדרש :

דפנה לוינסון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה