פרטי התלונה

תלונות דפנה לוינסון

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם בשמלה נושא התלונה:
אבוטובול/שוקרון רנית/נטלי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לצערי הרב כבר פניתי לתלונות הציבור הם העבירו את התלונה לרשת אך כבר עברו כחודשים מאז המכתב נשלח והחברה טרם נענתה אז אולי אתם תעזרו לי.
אני פונה אליכם בשם אחותי רנטת אבוטבול שהיא הצרכנית.
ואלו הם פרטי התלונה:
לפני כ4 חודשים קניתי שמלה בצבע שחור לבן ברשת דפנה לוינסון בעלות של 359ש"ח.
לבשתי אותה פעם אחת וכיבסתי אותה ביד ולתדהמתי כל הצבע בשמלה נמרח על כל השמלה דבר שאי אפשר לתקן ואי אפשר ללבוש אותה.
פניתי לחנות בבקשה להחזר הכסף הרי קניתי שמלה בעלות כ"כ גבוה ללבישה רב פעמית לא חד פעמי.
ברשת אמרו שהם יבדקו אותה במעבדה וחזרו אלי שמגיע לי זיכוי בסך השמלה =359 ש"ח.
אני דרשתי את הכסף שלי בחזרה בטענה שלא מצאתי שום דבר אחר שאני רוצה וחבל לי סתם לזרוק 359 ש"חו אך נהנתי בשלילה .
דבר נוסף הם לא מבאים זיכוי רשום אלה הם אומרים לי שהם רושמים ביומן שלהם שמגיע לי 359 ש"ח דבר שאינו מקובל עלי .[אם יעלם היומן או לא יודעת מה...}ואין לי אישור למכור את הזיכוי רק אני יכולה להשתמש בו.
חבל לי מאוד אני קניתי את השמלה במיטב כספי וזה העוול שנגרם לי וככה זה נמשך במשך יותר מ4 חודשים.
אני מבקשת אם תוכלו לסייע לי לקבל בחזרה את כספי אודה לכם מאוד או לפחות זיכוי רשום.
בתודה מראש רנית.
כספי סוג הנזק :
את הכסף בחזרה פתרון נדרש :

דפנה לוינסון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה