פרטי התלונה

תלונות דפנה לוינסון

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דפנה לוינסון – אכזבת ובגדול!!! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
גראנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תמיד אמרתי – עדיף לקנות מוצרים שמיוצרים בארץ, במיוחד אם מדובר בביגוד... ללא ספק, ישנה תחרות קשה מול רשתות השיווק הגדולות שמשווקות מוצרים המיוצרים בסין, עם מחירים הרבה יותר אטרקטיבים. לכן, בעבר, תמיד כשנכנסתי לחנות של דפנה לוינסון, מעצבת ישראלית, עם הערה על הפתקית – מיוצר בישראל – תמיד היתה לי תחושת גאווה מסוימת... עד שהגיעה האכזבה...

בתחילת ספטמבר ערכתי קניה מכובדת בחנות בסכום כולל של 727 ₪ ... קניתי 3 חולצות שהיו בהנחה ושמלה שנקנתה במחיר מלא. לאחר 3 שבועות בערך, חזרתי להחליף אחת מהחולצות. החולצה המדוברת נקנתה ב 139₪ לאחר הנחה של 30%. לאחר התלבטויות בחנות, החלטתי לקנות חולצה אחרת – שלא הייתה בהנחה – בידיעה והסכמה מלאה לשלם את החסר למחיר המלא של 199 ש"ח. להפתעתי, כשבאתי לשלם, המוכרת אמרה לי שעלי להוסיף סכום של 100.00 ₪ (ולא 60.00 ₪ שהוא ההפרש בין מחירי החולצות)... שאלתי מדוע, ונאמר לי שזה בגלל שהיום אותה חולצה שברצוני להחליף נמכרת ב-50% הנחה, בסכום של 99.00 ₪ (ולא ב- 139 ₪, המחיר ששילמתי מס' שבועות קודם לכן).

מהר מאוד, המוכרת בחנות נהייתה חסרת סבלנות ומגעילה והחלה להתייחס אלי בזלזול נוראי. היא רשמה לי על פתק בעפרון את מס' הטלפון של שירות הלקוחות של הרשת, ודחקה אותי מחוץ לחנות עם נפנוף יד מעליב.

הייתי בשוק. לא האמנתי שניתן להתייחס ככה ללקוחות – במיוחד כשמדובר בלקוחה נאמנה בעלת ציפייה נאיבית שבית העסק מעוניין שתמשיך לקנות אצלו...

לאחר התלבטות מסוימת, רציתי לתת להם צ'אנס נוסף לתקן את האבל, והחלטתי להתקשר לשירות הלקוחות. כשסוף כל סוף ענו לשיחתי, הופתעתי עוד יותר... ענתה לי בחורה צעירה פעורה, שלאחר שהסברתי לה מה קרה, בשיא חוצפתה, היא עוד עונה לי: "מה, את מצפה שאנחנו נספוג את ה- 40 ₪ הללו?"

סליחה? "לספוג" 40 ₪? הרי כבר שילמתי אותם... ומי סופג כל פעם את ההבדל בין המחיר המלא למחיר בהנחה של סוף העונה? סליחה? כשקניתי את השמלה במחיר המלא של 350 ₪ לא באתי בטענות כלפיכם כשמס' שבועות לאחר מכן ראיתי אותה בהנחה... וכשבאתי עוד להוסיף כסף ולקנות חולצה נוספת במחיר מלא ולא בהנחה, באתי בטענות ?

אז עכשיו אני באה בטענות.

זה לא הכסף, ה – 39 ₪ הללו הם לא מה שישברו לי את הבנק. הרי כבר בזבזתי בחנות זו אלפי שקלים.
זה הפרנסיפ. כשאני באה להחליף פריט – מגיע לי את מה ששילמתי עליו.

ניתן לציין מס' עובדות נוספות: החולצה לא הולבשה אף פעם.
היא הונחה בתוך השקית המקורית עם התגית והחשבונית המקוריים.
הייתי בכייף באה להחליף את החולצה מהר יותר, אבל אני מתגוררת בטבריה ולא מזדמן לי להגיע לגרנד קניון בחיפה לעיתים קרובות.
באתי לחליף את הפריט פחות מחודש מיום הקנייה – זה לא כמו שחולצה ישבה אצלי חצי שנה (שדרך אגב, כבר קרה לי בחנות אחרת ולא הייתה שום בעיה להחליף את המוצר).

לא רק שהסיפור מעליב ופוגע, חשבון פשוט היה אומר לכם לזכות אותי על ה- 40 ₪ העלובים הללו והייתי שמחה להוציא מכיסי עוד כסף על פריט אחר. ממש חבל, כי גם שמתי עין על שמלה אחרת בחנות שאני כבר בחיים לא אקנה.

וכשחברותי תשאלנה אותי איפה כדאי לעשות שופינג, אני ללא ספק אומר להן היכן אני יודעת בוודאות שלא כדאי להן לקנות!!!
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

דפנה לוינסון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה