פרטי התלונה

תלונות דפנה לוינסון

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חולצה פגומה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם
שמי שושי ואני רושמת כאן מכיוון שפניותי לשירות הלקוחות של רשת הבגדים דפנה לוינסון לא הניבו פרי.
בתאריך 23.04 ניגשתי לסניף של דפנה לוינסון בבקשה להחליף חולצה שנפרמה לי לאחר שלבשתי אותה פעם אחת בלבד. המוכרת הסבירה לי שלא ניתן להחליפה אלא לשלוח אותה לתפירה. רק בתאריך 10/05 שזה מעל לשבועיים התקשרו אליי חזרה מהחנות וביקשו ממני לחזור לחנות ולקחת את החולצה לכבסה ורק אח"כ להחזירה לתפירה. שאלתי מדוע והוסבר לי שזה מטעמי בריאות . טענתי מנגד שהחולצה נקיה לחלוטין ואני לא רואה סיבה לכך שאני צריכה לבוא לקחת את החולצה לכבס אותה ואח"כ להחזיר אליהם ואח"כ שוב לחזור ולקחת אותה מתפירה . כלומר בסה"כ לחזור אליהם 4 פעמים בשביל לתת לי שירות שמגיע לי , על חולצה שקניתי ב-200 ש"ח.
הגעתי לשירות הלקוחות שלהם בהמלצה של המוכרת כמובן וחזרה אליי נציגת שירות לקוחות ושוב הסבירה לי שזה מטעמי בריאות . הסברתי לה שאין לי זמן לגשת אליהם 4 פעמים במיוחד לאור העובדה שאני לא גרה בקרבת מקום . כלום לא עזר והשיחה הסתיימה ללא פתרון. ניגשתי לסניף כדי לראות על מה הם מדברים ובהן צדק החולצה היתה במצב מעולה ונקייה לחלוטין עם מעט ריח של ארון (שכנראה נבע מזה ששכב אצלם בארון ולא אצלי). חשוב לציין שבחיים לא נתקלתי בטענה כזו מעליבה .
כספי סוג הנזק :
לתפור לי את החולצה פתרון נדרש :

דפנה לוינסון שירות לקוחות

, תגובה:
צחי חזקיהו מנהל רשת חנ שם ותפקיד:
בחברתנו חשוב לנו ערך השירות לצד האיכות וטיב הפריטים. לא ניתן היה לטפל בפריט המתואר ללא כביסה. פרימה זוהי תופעה שכיחה וניתנת לתיקון מיידי.אנו הסברנו זאת בנעימות ללקוחה הנ"ל. תגובה:
אנו נשמח לטפל בפריט עם קבלתו לאחר כביסה. ולאור הזמן - נדאג כי לא תהייה המתנה של שבועיים נוספים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה