פרטי התלונה

תלונות דפנה לוינסון

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון נתניה וממילא ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל טיילנו בשדרות ממילא ונכנסתי לחנות של דפנה לוינסון בשדרה ומדדתי שמלה שמצאה חן בעיני, לאחר שהסתבר שאין בחנות את השמלה במידה שרציתי בצבע ג'ינס כחול, שכנעה אותי המוכרת לשלם ולהזמין לסניף ה"קרוב" לביתי- קניון עיר ימים את השמלה ולשלם עליה בירושלים. כעבור שבועיים התקשרו אליי מהחנות בנתניה שהשמלה הגיעה ושאבוא לקחת אותה. בהגיעי לשם גיליתי כי לא מדובר באותה שמלה- לא בדגם- לא במידה וממש לא בצבע. מנהלת החנות הזמינה שוב את השמלה והתבקשתי להגיע שוב לחנות. אני מתגוררת בכרכור והתקשתי מאוד להגיע לנתניה אך כעבור שבוע שוב חזרתי לחנות ושוב לתדהמתי לא היה מדובר באותה שמלה- לא המידה הנכונה ולא הצבע. כשמנהלת החנות ביררה לגבי השמלה- הסתבר שהיא אזלה מהמלאי והתבקשתי לבחור שמלה אחרת תוך כדי שלא השאירו לי ברירה. בחרתי שמלה שהיא ממש לא השמלה שרציתי והיא נקנתה במחיר מלא. בפנייתי לשרות לקוחות, הבחורה שענתה לי הייתה מאוד משועשעת ולא הפסיקה לצחוק לי בשפורפרת. גועל נפש!!!
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

דפנה לוינסון שירות לקוחות

, תגובה:
מיטל אוסטוינד מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
חשוב לנו מאוד ערך השירות לצד העיצובים והבדים האיכותיים. השמלה הוזמנה על-פי הדגם בחשבונית ובפעם השניה כשהתברר שהכוונה הייתה לצערנו שמלה אחרת, אותה שמלה אכן אזלה. במקרה כזה כמובן שאפשרי החזר כספי ולא לקחת פריט שלא מעונינים בו! הוצע ללקוחה החזר כספי אך בחרה שמלה אחרת. מנהלת החנות דאז וידאה שיצאה מרוצה ומחויכת מהחנות.
לכל שאלה אשמח לעזור 03-5187566
תגובה:
במידה ולא נעשה שימוש בשמלה, על אף הזמן הרב מחודש נובמבר 2012 מזמנת להחזירה ולקבל החזר כספי מלא.
שבוע טוב!
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה